گره ی استراماچونی و استقلال بدست داریو کانووی باز می شود؟

داریو کانووی ، متخصص قراردادهای به بن بست رسیده وارد ماجرای استراماچونی و استقلال می شود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، نیکولو اسکیرا اعلام کرد مذاکره با استراماچونی و مدیر برنامه اش از طریق یک واسطه جدید به نام داریو کانووی دنبال می شود. این نام شاید در ایران شناخته شده نباشد اما در ایتالیا بسیار سرشناس است.

داریو کانووی پیرمردی که سال 2000 برای اولین بار استراماچونی جوان را به مربیگری سوق داد، حالا به عنوان یک وکیل کارکشته وارد این مذاکره شده است. هدف اولیه البته رسیدن به یک توافق بوده که بازگشت به ایران هم می تواند بخشی از این توافق باشد. از این پس نام این پیرمرد را بیشتر خواهید شنید. درست نقطه مقابل وکیل دائمی استراماچونی یعنی اتوره ماتزیلی که فردی به شدت سختگیر و غیر قابل انعطاف بود و مذاکرات دوحه را ظرف کمتر از ده دقیقه به پایان رساند!

داریو کانووی، پیرمرد متولد 1339 میلادی در تریسته ایتالیا، وکیلی بسیار منعطف است که در برگرداندن طرفین متخاصم به پای میز مذاکره و پیوند دادن قراردادهای به بن بست رسیده، تبحر دارد. احمد سعادتمند با همکاری دانووی در حال مذاکره با استراماچونی است تا در مرحله اول از او برای بستن پرونده شکایتش از استقلال تخفیف بگیرد و غرامت را به حداقل برساند و در مرحله دوم مسیر بازگشت استراماچونی به استقلال را هموار کند.

 داریو کانووی در ایتالیا به عنوان ایجنت، کارشناس رادیو و تلویزیون و وکیل دعاوی ورزشی شناخته می شود. او یکی از چهره های تاثیرگذار رسانه های ورزشی ایتالیاست که در ترانسفر هم فعالیت هایی داشته است.

این روزها که مدیران استقلال از ایتالیا به تهران برگشته اند، کانووی به مذاکره با فدریکو پاستورلو ادامه می دهد تا طرفین به یک تفاهم جدید برسند.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید: سردرگمی وزارت ورزش در ماجرای بازگشت استراماچونی