باشگاه ذوب آهن درگیر اتفاقات عجیب و حال نامساعد تیم

باشگاه ذوب آهن اصفهان دو سالی می شود که درگیر مسائل مختلفی در حوزه ی مدیریت است که در این مدت رفتن سعید آذری، آمدن و رفتن جواد محمدی و بعد احمد جمشیدی اهم اتفاقات در بخش مدیریت این باشگاه بوده است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، علاوه بر تمام تمام مشکلات موجود در مدیریت، این تیم چند عضو هیات مدیره بازنشسته دارد که با توجه به قانونو منع به کارگیری بازنشستگان دیگر قادر به همکاری با آنها نمی باشد، البته هنوز ابلاغی تحت این عنوان دریافت نکرده اند منتها گریزی از قانون نیست.

واضح است که این افراد بازنشسته هستند و علاوه بر آن بعضا دو شغله که کار را سخت تر می کند و باید این باشگاه را کنار بگذارند. با رفتن این نفرات و احتمالا یک نفر دیگر از اعضاء هیات مدیره، مدیریت این تیم به کلی دچار تغییر می شود ، بنا به شنیده ها قرار است اعضاء جدید هیات مدیره از تهران راهی اصفهان شوند و به اوضاع نا به سامان سپاهان نظم دهند.

علاوه بر مشکلات مدیریتی این تیم از لحاظ فنی هم حال و اوضاع مساعدی ندارد و قصد رفتن برخی از ستارگان این تیم به تیم های دیگر بر آشفتگی اوضاع دامن می زند، اینها به کنار نداشتن سر مربی هم از مشکلات بزرگی ست که کار را برای سپاهان سخت و سخت تر می کند.

باتوجه به وضع موجود مسئولان باید هر چه زودتر برای سامان و بهبود اوضاع اقدام کنند و زودتر تکلیف هیات مدیره، مدیر عامل و سرمربی تیم را مشخص کنند تا تیم از نقل و انتقالات عقب نیافتد و بتواند قدرت خود را بازیابد.

اتمام پیام/