چرا بیرانوند برای گرفتن مطالباتش از پرسپولیس شکایت نمی‌کند؟

بیرانوند درست در زمانی که پیشنهاد باشگاه آنتورپ به پرسپولیس رسید و با این تیم بلژیکی توافق کرد در توافقی عجیب با محمد حسن انصاری فرد مدیرعامل وقت سرخپوشان متممی را امضا کردند که در آن قید شده بود علاوه بر قراردادی که او با این باشگاه داشت یک میلیاردوپانصد میلیون تومان بیشتر بگیرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،علیرضا بیرانوند به خصوص بعد از جام جهانی روسیه یکی از بازیکنان موثر پرسپولیس بوده و حتی این روزها که رادوشوویچ نشان داد تا چه اندازه غیر قابل اعتماد است بیشتر می توان به ارزش فنی دروازه بان اول تیم ملی پی برد اما همه ارزش های فنی بیرانوند دلیل نمی شود که این تصور به وجود آید که او در مورد قراردادش و پولی که از باشگاه پرسپولیس می خواهد درست باشد. اشکال اصلی در خود ساختار باشگاه پرسپولیس است که مدیران عامل در دوره های مختلف با اختیاراتی که داشته اند قرارداد این دروازه بان را به شکل عجیب و غریبی تنظیم کرده اند و همین روش عجیب در عقد قرارداد باعث شد تا این باشگاه هم بازیکنش را از دست بدهد هم خود این گلر با حواشی روبرو شود.

لطف مدیرعامل وقت باشگاه شامل حال بیرانوند بوده است

بیرانوند درست در زمانی که پیشنهاد باشگاه آنتورپ به پرسپولیس رسید و با این تیم بلژیکی توافق کرد در توافقی عجیب با محمد حسن انصاری فرد مدیرعامل وقت سرخپوشان متممی را امضا کردند که در آن قید شده بود علاوه بر قراردادی که او با این باشگاه داشت یک میلیاردوپانصد میلیون تومان بیشتر بگیرد. البته بیرانوند مدعی بود این پیشنهاد اضافه شدن متمم لطف مدیرعامل وقت باشگاه بوده است و خودش اصراری به این توافق نامه نداشته است.متممی جنجالی که نه دلیل قانع کننده ای برای آن آورده شده و نه به امضای اعضای هیات مدیره باشگاه رسیده است. نه تنها این قرارداد با نظر هیات مدیره نبوده بلکه حتی بیرانوند در آن مقطع این قرارداد را در سازمان لیگ هم به ثبت نرساند.

بیرانوند حتی با مسئولان صحبت نکرده است

بیرانوند حتی برای حل شدن ثبت رسمی متمم خود با مسئولان فدراسیون هم جلسه داشته اما تنها راهکاری که به او پیشنهاد شده این است که شکایت کند. شاید او در این شکایت بتواند ثابت کند این الحاقیه جدید قراردادش قانونی است در غیر این صورت راهی برای دریافت آن ندارد. حال اینکه چرا دروازه بان سابق سرخپوشان نمی خواهد از راه قانونی این موضوع را پیگیری کند و می خواهد مسئولان پرسپولیس را متهم به این کند که حق و حقوقش را نمی دهند قابل تامل است.