داماد اسطوره آرسنال در منچستریونایتد/حلقه مفقوده خط هافبک من‌یونایتد پیدا شد

فن‌ده‌بیک اولدترافورد را به برنابئو ترجیح داد و حلقه مفقوده خط هافبک من‌یونایتد پیدا شد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، ۱۲ ماه پیش آژاکس با رئال مادرید توافق کرده بود و آنها مطمئن بودند که وی را می‌خواهند اما کووید ۱۹ شرایط را تغییر داد.سپس بارسلونا بود که تا آخر این هفته منتظر بود، رونالد کومان طرفدار بزرگ فن د بیک هست اما هنوز پول نقد آماده ای برای امضای قرارداد نداشتند.

پدیده آژاکس هلند که مدتها شایعات زیادی در مورد پیوستنش به رئال مادرید وجود داشت در نهایت با منچستریونایتد به توافق رسید. در کنار رئال اما بارسا هم خواهان جذب هافبک مستعد هلندی بود. با آمدن رونالد کومان به نیوکمپ و علاقه فراوان وی به ستاره آژاکس همگان تصور میکردند که فن‌ده‌بیک راهی ایالت کاتالان شود اما ظاهرا پول کافی در گاو صندوق بارتومئو وجود نداشت تا وی راهی اولدترافورد شود.

فن ده بیک مدتهاست وارد رابطه عاشقانه با استله برگ کمپ دختر دنیس برگ کمپ اسطوره آرسنال و فوتبال هلند شده است. در حقیقت برگ کمپ کسی بود که فن ده بیک را در سن 10 سالگی کشف کرد و حالا می تواند او را به عنوان داماد آینده خود تصور کند.
دونی فن ده بیک و استله برکمپ در ماه های اخیر بارها در محافل عمومی با هم حضور یافته اند و به طور مثال در مراسم توپ طلا در شهر پاریس هم با هم حضور یافتند.
فن ده بیک این اواخر به شایعات در مورد حضورش در رئال مادرید واکنش نشان داده بود و گفته بود که فعلا چیزی رسمی نیست و تا پایان فصل روی حضور در آژاکس تمرکز خواهد داشت. این بازیکن یکی از ستارگان فصل گذشته آژاکس بود و پیشنهادهایی جدی برای جدایی از این تیم داشت اما ترجیح داد که در هلند بماند.حالا وی منچستریونایتد را از بین تیمهای بزرگ خواهانش انتخاب کرد تا در کنار پل پوگبای فرانسوی و برونو فرناندز پرتغالی خط هافبکی پرقدرت را برای شیاطین سرخ تشکیل دهند.در واقع سولشیائر حلقه گمشده خط میانی خود را یافت و حالا مکمل پوگبا و فرناندز را پیدا کرده است.
مربی نروژی من یونایتد به خوبی میدانست که در فصل پیش رو ، رقبا با شناخت بهتری از برونو فرناندز، کار را برای طراحی حملات شیاطین سرخ سخت خواهند کرد و در جستجوی پلن B با نفری جدید بود. خط آتش منچستریونایتد حالا با وجود ۳ هافبک خلاق در فصل آینده هیچ نگرانی بابت تغذیه خود نخواهد داشت.از فن‌ده‌بیک بعنوان یک بازیساز قهار یاد میشود و کارشناسان او را یک بازیساز گلزن میدانند.تواناییهای او در امر گلزنی میتواند ضریب قدرت فاز هجومی شیاطین سرخ را بالاتر ببرد و البته آزاری عمل بیشتری هم به پوگبا و فرناندز خواهد داد.ستاره هلندی میتواند باعث ایجاد تحول در تیم منچستریونایتد شود و کمربند خط میانی این تیم را تقویت کند.

? علیرضا دهقانی

انتهای پیام/