تبریک رسمی باشگاه سپاهان به تراکتور

مدیرعامل باشگاه سپاهان قهرمانی تیم فوتبال تراکتور در جام حذفی فوتبال ایران را تبریک گفت.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه و به نقل از روابط عمومی باشگاه فولادمبارکه سپاهان ، محمدرضا ساکت مدیرعامل این باشگاه در پیامی قهرمانی تیم تراکتور در مسابقات جام حذفی فوتبال کشور را تبریک گفت.

متن این پیام چنین است:

مالک محترم باشگاه تراکتورتبریز
جناب آقای محمدرضا زنوزی

مدیرعامل محترم باشگاه تراکتور
جناب آقای میرمعصوم سهرابی

باید به هیجان، فراگیری و عدالت خواهی در فوتبال احترام گذاشت و چه شایسته آنکه پاسداشت فوتبال ، مبتنی بر ارائه بازی تماشاگر پسند مبتنی بر نتیجه ای ارزشمند در چارچوب مستطیل سبز باشد؛ اتفاقی که به زیبایی در دیدار نهایی جام حذفی فصل 99-98 رقم خورد و تیمی شایسته به نام تراکتور تبریز جام قهرمانی را بالای سر برد.

گلبوته های طلایی تبریک خانواده پرافتخار فولاد مبارکه سپاهان تقدیم به مردم خونگرم و دوست داشتنی تبریز , مهد علم و اندیشه و همت و همبستگی که با حمایت و صبوری هواداران و با تکیه بر توان کادر فنی و مدیریتی و بازیکنان ، دومین جام حذفی را به ویترین افتخارات خود اضافه کردند. 

بی شک پاسداشت این قهرمانی از سوی بیشمار هواداران طلایی دل ، امکان‌سازِ گام های تعاملی بعدی در قالبِ تداوم همدلی ها و مودت ها بین دو باشگاه تراکتور و فولاد مبارکه سپاهان و شور آفرین افتخارات آینده برای هر دو تیم شایسته ایران زمین می باشد.

امید است هر دو باشگاه در سایه همدلی و هم افزایی نقش موثری در اعتلای ورزش ایفا نمایند.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید:
رسول خطیبی : برای تراکتور در لیگ قهرمانان آرزوی موفقیت دارم
لحظه اهدای جام به تراکتوری ها + فیلم
حاج‌صفی: با تراکتور قرارداد دارم و در ایران فقط در تبریز بازی می‌کنم