برخی از بازیکنان استقلال به کمیته ی اخلاق فرا خوانده می شوند

با توجه به درگیری های بین برخی بازیکنان تیم استقلال با هواداران این تیم در فرودگاه مهر آباد کمیته ی اخلاق قصد ورود به این ماجرا را دارد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، به نقل از یکی از اعضاء کمیته ی اخلاق: با وجود رسیدگی قطعی مسئولان باشگاه استقلال به ماجرای درگیری بازیکنان این تیم و هوداران و زد و خورد به وجود آمده بین آنها این کمیته حتما به این موضوع رسیدگی می کند چون این اتفاق در فضای عمومی افتاده است، به محض تکمیل اطلاعات و جمع آوری فیلم های موجود از این درگیری با بررسی دقیق مدارک موجود افراد خاطی شناسایی شده و برای این موضوع پرونده تشکیل خواهد شد و به زودی بررسی های لازم به عمل خواهد آمد.

کمیته ی اخلاق با یادآوری این موضوع که آنها تمامی حواشی و متن بازی ها را به طور دقیق زیر نظر دارند اشاره کرد: قبلا در موارد مشابهی که پیش آمده بود برای بازیکنان خاطی دستور موقت و حکم صادر شده و بعضا دستور محرومیت آنها را نیز داده بودیم اما در این مورد جدید باید پرونده تشکیل و کامل شود و بعد از بررسی دقیق فیلم ها با افراد صحبت شود و بعد تصمیم گیری کنیم. این کمیته اطمینان داد که این موضوع حتما مورد بررسی جدی قرار می گیرد.

اتمام پیام/

بیشتر بخوانید:

بیانیه استقلال درباره درگیری بازیکنان و هواداران در فرودگاه