صف مستعفی های استقلال طویل تر شد

صالح مصطفوی، مربی و آنالیزور تیم استقلال هم به جمع مستعفی های این تیم پیوست.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، گمانه زنی ها ی قبلی استعفای صالح مصطفوی را محتمل می کرد اما حضور و همراهی امروز او با تیم استقلال در انجام تست کرونا این شایعات را منتفی کرد البته تا دقایقی قبل! صالح مصطفوی که در سمت مربی و آنالیزور همراه تیم استقلال بود به جمع کسانی که از این تیم می روند اضافه شد. قبل از صالح مصطفوی فرهاد مجیدی سر مربی این تیم از سمت خود استعفاء کرده بود.

صالح مصطفوی در واکنش به انتشار خبر استعفای خود گفت: قرارداد من با تیم استقلال شب گذشته پایان یافته و حرف از ماندن یا رفتن من صحبت درستی نیست چون دیگر قراردادی با این تیم ندارم.

رفتن مصطفوی چه استعفاء باشد چه پایان قرارداد کادر فنی استقلال را دچار بحران جدی تری می کند. آبی پوشان یکی دو سالی است که با عدم ثبات در سطوح کلان مدیریتی و تعویض پیاپی مربیان و سرمربیان خود جام ها را یکی پس از دیگری از دست می دهد و به نظر می رسد بیش از هر زمان دیگری باید به هواداران میلیونی این تیم پر طرفدار پایتخت دلگرمی و اطمینان خاطر بیشتری داد چرا که این روزهای نا امید کننده که هر روز با خبری تلخ از این باشگاه همراه بوده باعث شده هواداران این تیم روحیه ی خود را حسابی ببازند.

اتمام پیام/

بیشتر بخوانید:

همه مدیران استقلال به جز خلیل زاده در انتظار استعفای مجیدی!

نراقی : استعفای مجیدی کار بسیار غیرحرفه ای بود

هیئت مدیره استقلال با استعفای مجیدی مخالفت کرد

فرهاد مجیدی از سرمربیگری استقلال استعفا داد