کنایه ها به باشگاه استقلال کماکان ادامه دارد

مدیر عامل تیم فوتبال استقلال تهران مدعیست مذاکرات برای بازگشت استراماچونی ادامه دارد و این در حالی است که جذب خارجی ها ممنوع اعلام شده است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، احمد سعادتمند چندین بار در مورد مذاکرات با استراماچونی حرف زده است و بارها نیز سازمان لیگ برتر فوتبال در مورد ممنوعیت این اقدام مصاحبه کرده است اما باز هم مدیران استقلال منعتقدند می توانند استراماچونی را مجاب به بازگشت کنند .

به تازگی نیز برخی از عوامل شارمان لیگ برتر فوتبال و فدراسیون مدعی شدند اگر استقلال می خواهد استراماچونی را بیاورد به طور حتم نیرویی فراقانونی دارد وگرنه این سرمربی با استقلال فسخ کرده است و نیم تواند روی نیمکت این تیم بنشیند .

نامجو استقلال را در آسیا هدایت می کند

گفته می شود خلیل زاده عضو هیئت مدیره استقلال نیز مدعی شده است که قسط اول استراماچونی را از جیب خود پرداخت خواهد کرد و برای این موضوع مشکلی ندارند.

به احتمال فراوان در جلسه فردا ی مدیران استقلال در مورد فرهاد مجیدی و استراماچونی تصمیم نهایی گرفته می شود چرا که فرهاد هم بعد از باخت مقابل تراکتور تبریز در فینال جام حذفی هنوز صحبتی از استعفا نکرده است اما شنیده می شود در صورت تحقق این اتفاق مجید نامجو مطلق روی نیمکت استقلال را در آسیا هدایت می کند .

انتهای پیام