سرلک یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان چک به شهرخودرو داد!

میلاد سرلک و مدیر برنامه‌هایش روز چهارشنبه هفته گذشته با علی رغبتی مسئول کمیته نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس و دیگر مدیران این باشگاه جلسه‌ای برگزار کرد و امروز رسما پرسپولیسی شد .

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،خبردار شدیم میلاد سرلک برای جلب رضایت شهرخودرو مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان چک خودش را در وجه مالک شهرخودرو، فرهاد حمیداوی کشیده است، چرا؟ اول آنکه میلاد سرلک با شهرخودرو مشهد قرارداد دارد و باید برای جدایی از این تیم مبلغی به عنوان رضایتنامه پرداخت کند. ظاهراً مالک و مدیران شهرخودرو ابتدا ۲ میلیارد تومان برای صدور رضایتنامه خواسته‌اند، اما میلاد سرلک توانسته با چک و چانه آن‌ها را راضی به دریافت یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کند.

دوم، اما بحث باشگاه پرسپولیس است که حاضر نشده مبلغ ۲ میلیارد تومان رضایتنامه میلاد سرلک را بپردازد. میلاد سرلک و مدیر برنامه‌هایش روز چهارشنبه هفته گذشته با علی رغبتی مسئول کمیته نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس و دیگر مدیران این باشگاه جلسه‌ای برگزار کرد. در این جلسه به این بازیکن و مدیر برنامه‌هایش اعلام شد باشگاه پرسپولیس حاضر نیست پولی بابت رضایتنامه به شهرخودرو بدهد و اساساً دنبال خریدی است که آزاد باشد. پس از این نشست میلاد سرلک اعلام آمادگی کرد خودش رضایتنامه اش را از شهرخودرو مشهد بگیرد و چک شخصی به این تیم داد…!

سرلک : در آسیا با پرسپولیس برای قهرمانی می جنگیم
سومین خرید نساجی هم از سپاهان آمد؛ سرلک شاگرد مهاجری شد
لحظه به لحظه با نقل و انتقالات فوتبال ایران شنبه ۱۵ شهریور ۹۹