استقلال و شهر خودرو تا فردا در آسیا وقت دارند

به هیچ وجه تاریخ مشخص شده تمدید نخواهد شد و چنانچه باشگاهی بازیکنان خود را در تاریخ تعیین شده معرفی نکند قادر به استفاده از حضور آن بازیکن در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا نخواهد بود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،حامد مومنی کارشناس روابط بین الملل فدراسیون فوتبال گفت :بر اساس اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا هر باشگاه هفت روز قبل از نخستین بازی خود در این مرحله امکان دارد 8 بازیکن جدید خود را به کمیته اجرایی مسابقات معرفی کند، در غیر این صورت می تواند تنها از بازیکنان قبلی خود که در مرحله گروهی مسابقات حضور داشتند استفاده کند. به هیچ وجه تاریخ مشخص شده تمدید نخواهد شد و چنانچه باشگاهی بازیکنان خود را در تاریخ تعیین شده معرفی نکند قادر به استفاده از حضور آن بازیکن در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا نخواهد بود.

باشگاه استقلال و شهر خودرو به دلیل انجام نخستین بازی خود در روز دوشنبه 24 شهریورماه تا پایان وقت اداری روز دوشنبه 17 شهریور فرصت دارند و باشگاه سپاهان و پرسپولیس تا پایان وقت اداری روز 18 شهریورماه باید نسبت به ریجستر شدن بازیکنان جدید خود اقدام کنند.

کار استقلال سخت‌تر است؛ ابتدا باید آنها بدهی خود را به شاکی خارجی پرداخت کنند، پس از اعلام رضایت وکیل شاکی، فیفا نسبت به بازگشایی پنجره نقل و انتقالاتی آنها اقدام کند سپس ما بازیکنان جدید این تیم را ثبت نام کنیم و ریجستری انجام شود.

انتهای پیام /

بیشتر بخوانید :
گزینه نیمکت استقلال برای لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد
پروتکل های سفت و سخت بهداشتی لیگ قهرمانان آسیا در قطر
مهلت نمایندگان ایرانی لیگ قهرمانان آسیا برای تحویل لیست نهایی