باشگاه اکسون: برخورد رئیس فدراسیون بسکتبال با صالحی جای بسی شگفتی داشت!

بیانیه ی باشگاه اکسون در اعتراض به رفتار نامناسب طباطبایی با مدیریت باشگاه منتشر شد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه و به نقل از باشگاه اکسون، با توجه به مطرح شدن سوالات متعدد از سوی خبرنگاران و اصحاب رسانه و همچنین ایجاد ابهام در اذهان جامعه فرهیخته بسکتبال این باشگاه خود را ملزم به ابهام زدایی می‌داند.

لذا جهت تنویر افکار عمومی و اطلاع رسانی به جامعه و علاقه مندان ورزش محبوب بسکتبال ، موارد ذیل را به استحضار میرساند:

– این باشگاه به منظور احترام به درخواست فدراسیون بسکتبال با مطالعه دقیق و فنی آئین‌نامه پیشنهادی نقطه نظرات خود را در خصوص آئین نامه ارسالی به صورت مکتوب و در زمان مقتضی به فدراسیون ارسال نموده است و بنا به اذعان ریاست فدراسیون در جلسه فوق تنها باشگاهی بوده که این درخواست را محترم شمرده است.

– درپاسخ ‍‍ به نامه شماره 681/د/244/99 مورخ 05/06/1399 فدراسیون ، باشگاه اکسون جناب مجید صالحی ریاست محترم هیئت مدیره این باشگاه را با نامه شماره 5019-1399 مورخ 12/06/1399 و تحت عنوان نماینده تام الاختیار به فدراسیون جهت حضور در جلسه فوق معرفی نموده است.

– بر اساس دستور جلسه ارسالی نماینده باشگاه اکسون نظرات خود را در خصوص نحوه برگزاری تبیین نمود و در ادامه جلسه با مطرح شدن مسائل فنی و اجرایی که نیازمند حضور مربیان و کادر فنی تیم ها بوده است، موضوع ، مورد اعتراض نماینده محترم این باشگاه قرار گرفت که جهت تصمیم گیری در مورد این امور حضور مربیان کلیه باشگاه ها ضروری می باشد که با توجه به متن دعوت نامه مطرح شدن موارد فوق در جلسه مدیران موضوعیت نداشته است ولی متاسفانه با برخورد نامناسب و خارج از عرف ریاست فدراسیون مواجه گردید و تاکید ایشان به این موضوع که حضور آقای مجید صالحی در این جلسه غیرقانونی و فاقد وجاهت می باشد.

– درصورتی که مجید صالحی رئیس هیئت مدیره و امضادار مجاز باشگاه می‌باشند و طی 2 سال گذشته نامبرده در انعقاد کلیه تفاهم نامه‌های بین فدراسیون و گروه بین المللی و باشگاه اکسون حضور داشته اند، پرسش ریاست فدراسیون مبنی بر “چرایی” حضور ایشان در جلسه قابل تامل به نظر می رسد و جای بسی شگفتی دارد ؟؟!!!

 – پس از به وقوع پیوستن اتفاقات فوق نماینده باشگاه اکسون به عنوان اعتراض تصمیم به ترک جلسه می گیرند که با وساطت بزرگان و پیشکسوتان و صرفا جهت احترام به درخواست آن عزیزان و سایر حضار از تصمیم خود منصرف می شوند و صرفا جهت حضور در جلسه مبادرت به امضای صورتجلسه نهایی نموده‌اند.

– با توجه به مطرح شدن شایعات در فضای مجازی مبنی بر کناره گیری باشگاه اکسون از لیگ برتر و به منظور اطلاع رسانی به جامعه بسکتبال و ممانعت از تسری شایعات بی اساس خلاصه تصمیمات جلسه اضطراری هیئت مدیره باشگاه را به شرح ذیل به استحضار می رساند :

1- تمامی فعالیت‌های باشگاه اکسون (چه در بخش بانوان و چه در بخش آقایان در رشته بسکتبال) به مانند گذشته تداوم خواهد داشت. لیکن میزان سرمایه گذاری در آن منوط به حفظ منافع باشگاه و بازیکنان و کادر فنی تعیین می گردد. بدیهی است که قطعا بخشی از این منافع در گرو تصمیمات کلان و سیاست گذاری های فدراسیون بسکتبال می باشد.

2-باشگاه اکسون کماکان به گروه بین المللی اکسون به مدیریت علی ملک آرایی توصیه نمود که به حمایت از ورزش بسکتبال در بخش تیم های ملی و بخصوص بخش بانوان ، بسکتبال 3نفره و رده های پایه ادامه داده و بروز این مسائل را صرفا یک حادثه قلمداد نماید نه محصول یک فرآیند تصمیم گیری در مدیریت فدراسیون .

3-در جلسه فوق العاده هیئت مدیره باشگاه که با حضور قائم مقام گروه بین المللی اکسون تشکیل شد  و مصوب شد که مبلغی معادل کل بودجه باشگاه اکسون در سال 1399 جهت پرداختن به امور فرهنگی و آموزشی در ورزش تخصیص پیدا کند تا از بروز حوادث ناخوشایند مشابه در آینده پیشگیری بعمل آید.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید:
آخرین اخبار نقل و انتقالات لیگ برتر بسکتبال
نتیجه و خلاصه بازی بسکتبال لس آنجلس کلیپرز 101 – دنور ناگتس 110 | NBA 2020 + فیلم
نتیجه و خلاصه بازی بسکتبال بوستون سلتیکس 93 – تورنتو رپترز 100 | NBA 2020 + فیلم