لیگ ملت های اروپا| کار سخت ماتادورها در مقابل اوکراین/ آلمان از سوئیس آغاز میکند

امشب از گروه D اسپانیا و اوکراین و همچنین آلمان و سوئیس در مقابل یکدیگر صف آرایی خواهند کرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، هفته دوم رقابتهای لیگ ملتهای اروپا در سطح A امشب با ۲ دیدار آغاز خواهد شد. از گروه D اسپانیا و اوکراین و همچنین آلمان و سوئیس در مقابل یکدیگر صف آرایی خواهند کرد.

? یکشنبه ۱۶ شهریور ماه
? ساعت ۲۳:۱۵
? ورزشگاه: آلفردو دی استفانو
داور : بنوت باستین(فرانسه)
اسپانیا مقابل اوکراین ??

کار سخت ماتادورها در مقابل اوکراین/ دوئل دیدنی انریکه – شوچنکو

مصاف اسپانیا_اوکراین در هفته دوم لیگ ملتهای اروپا را به نوعی میتوان حساسترین جدال این هفته دانست، جاییکه تقابل افکار و اندیشه های “لوئیز انریکه” و “آندره‌ی شوچنکو” میتواند دیداری کلاسیک را رقم بزند.

اسپانیا در دیدار هفته اول با گل دقیقه ۹۷ “خوزه لوئیز گایا” از شکست برابر آلمان که با گل دقیقه ۵۷ “تیمو ورنر” بازی را برده بود، نجات پیدا کرد.ماتادورها اکنون در مادرید پذیرای تیم سختکوش اوکراین هستند و اگر قصد صعودی بی دردسر دارند حتما باید با ۳ امتیاز بازی از ورزشگاه “آلفردو دی استفانو” خارج شوند.

اوکراین در گام نخست توانست از سد سوئیس بگذرد.در “کیف” ابتدا “یارمولنکو” در دقیقه ۱۵ برای اوکراین گلزنی کرد اما “سفره‌ویچ” در دقیقه ۴۲ بازی را به تساوی کشاند و در نهایت این “زینچنکو” وینگر باشگاه منچسترسیتی بود که با گل دقیقه ۶۹ خود ۳ امتیاز بازی را به حساب اوکراین واریز کرد.

اسپانیا و اوکراین تاکنون ۵ بار در مقابل هم قرار گرفته اند که ۴ برد برای اسپانیا و ۱ تساوی حاصل آن بوده است.این آمار اما در شرایط حال حاضر دو تیم صدق نمیکند.اوکراین با امثال یارمولنکو و زینچنکو میتواند برای هر تیمی دردسر آفرین باشد.در طرف مقابل هم ستاره های لاروخا قصد دارند با عبور از سد اوکراین جایگاه خود را در جدول استحکام بخشند.

? ساعت ۲۳:۱۵
? ورزشگاه : یاکوب پارک
داور: مایکل اولیور(انگلستان)
?? سوئیس مقابل آلمان

حمله مانشافت به اولین ۳ امتیاز در بازل/ آلمان از سوئیس آغاز میکند

در شهر بازل سوئیس تیم ملی این کشور در ورزشگاه “یاکوب پارک” از ژرمنها پذیرایی میکند.شاگردان “ولادیمیر پتکوویچ” پس از ۶ سال دیگر با اندیشه‌های سرمربی صربستانی خود کاملا آشنا شده‌اند.سوییس با شکست در هفته اول برابر اوکراین کار خود را از همین ابتدا سخت کرد و آلمان هم که در مقابل اسپانیا تا ثانیه های پایانی بازی را برده بود، ۲ امتیاز شیرین را با گل دقیقه ۹۷ “گایا” مدافع باشگاه والنسیا از دست داد.

سوئیس جواز حضور در یورو ۲۰۲۰ را با کسب مقام اول در گروه D مرحله انتخابی کسب کرده است و دغدغه‌ای بابت حضور در جام ملتها ندارد منتها آنها قصد دارند که ثابت کنند چهارم شدن در اولین دوره لیگ ملتهای اروپا در حضور آنهمه کشور مدعی اتفاقی نبوده است.

آلمانیها نسل جدید خود قصد دارند نشان دهد که هنوز هم جزو قدرتهای درجه اول اروپا هستند. مانشافت در بازی با اسپانیا با میدان دادن به نفراتی همچون کوین تراپ، تیو کرر، روبین گوسنس نشان داد که “یواخیم لو” درپی پشتوانه سازی است.حالا باید منتظر ماند و دید که جوانان آلمانی برابر باتجربه های سوئیس نظیر یان سومر، سفروویچ و گرانیت ژاکا چکار خواهند کرد.

علیرضا دهقانی

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید:
نتیجه و خلاصه بازی تیم های آندورا – جزایر فارو
نتیجه و خلاصه بازی تیم های ولز – بلغارستان
نتیجه و خلاصه بازی تیم های فوتبال دانمارک – بلژیک
نتیجه و خلاصه بازی تیم های فوتبال پرتغال – کرواسی
نتیجه و خلاصه بازی تیم های فوتبال سوئد – فرانسه