ارسلان مطهری : استقلال هنوز زنده است و برنامه دارد

مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران گفت :پیش از اینکه بازیکن این تیم باشم همیشه یک هوادار استقلال بوده ام و الان یک سرباز برای این تیم هستم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،ارسلان مطهری بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران گفت :پیش از اینکه بازیکن این تیم باشم همیشه یک هوادار استقلال بوده ام و الان یک سرباز برای این تیم هستم. همیشه وقتی این مشکلات برای یک تیم مثل استقلال با این همه هوادار می‌افتد، قلب همه به درد می‌آید و این نگرانی برای همه هواداران و حتی بازیکنان هم سخت و عذاب آور است.دلم برای این استقلال سوخت که در عین شایستگی جام حذفی را بالای سر ببرد. تیمی که در دربی حذفی توانست پرسپولیس را شکست دهد. امیدارم با این همه بازیکن با کیفیتی که تیم در اختیار دارد هرچه زودتر تکلیف روشن شود و با تقویت تیم یک حضور قدرتمند را در آسیا داشته باشیم.

وی افزود :من واقعا در مورد مسائل مدیریتی و انتخاب کادرفنی نظری نمی‌توانم بدهم چون در حیطه اختیارات من نیست اما به عنوان یک بازیکن استقلال و با عنوان ارسلان مطهری که همیشه هوادار استقلال بوده ام از این شرایط ناراحت هستم و امیدوارم زودتر بتوانیم خودمان را برای بازی‌های آسیایی جمع و جور کنیم چون این استقلال هنوز زنده است و می‌تواند ثابت کند که در عین شایستگی قهرمانی حذفی را از دست داد.من با باشگاه استقلال یک سال دیگر قرار دارم و تمام تمرکزم روی بازی‌های آسیایی و لیگ بیستم است و با استقلال برای آینده برنامه‌ها داریم.