گرشاسبی : به مغانلو گفتم پرسپولیس بهتر از پرتغال است

مدیر عامل تیم فوتبال پیکان گفت : قبل از حضور من در پیکان در قراردادی که میان مغانلو و واسعی با این باشگاه به امضا می رسد بندی قرار می گیرد که آنها در صورت پرداخت 40 درصد مبلغ انتقال به باشگاه می توانند به هر تیمی که می خواهند بروند و بازیکن آزاد خواهند بود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،گرشاسبی مدیرعامل تیم فوتبال پیکان گفت:قبل از حضور من در پیکان در قراردادی که میان مغانلو و واسعی با این باشگاه به امضا می رسد بندی قرار می گیرد که آنها در صورت پرداخت 40 درصد مبلغ انتقال به باشگاه می توانند به هر تیمی که می خواهند بروند و بازیکن آزاد خواهند بود. الان هر دو بازیکن قادر به فسخ قرارداد هستند. مغانلو پیشنهاد خارجی دارد و نامه اش هم برای انتقال به پرتغال رسیده است. او باید 40 درصد قراردادش را بدهد و برود.

وی افزود :اینکه می گویند مسوولان پیکان می توانند در مورد این بازیکن تصمیم بگیرد این درست نیست. با ما تماس هم گرفته شده اما واقعا نمی توانیم به مغانلو بگوییم چه باید بکند. فقط من به عنوان مدیر باشگاه به او گفته ام برای پیشرفت کردن بهتر است از پرسپولیس شروع کند و این تیم می تواند سکوی پرتاب او باشد. در مورد نقل و انتقالات پیکان با ویسی تمدید کردیم و منتظریم تا او لیست نفرات مورد نظرش را بدهد. هر بازیکنی که او بخواهد مذاکره خواهیم کرد.

انتهای پیام /

بیشتر بخوانید :
گرشاسبی :به یک شرط پیشنهاد پرسپولیس را بررسی می‌کنیم
گرشاسبی : در خصوص بازی با پرسپولیس چیزی نگویم بهتر است
گرشاسبی : طاهری دروغگوترین فرد است