تهدید هوادارن : حضور احتمالی‌ در استقلال را تکذیب کن و به تهران نیا

زیر آخرین پست اینستاگرامی وی بیشتر از 6500 کامنت منتشر شده و لحن برخی از کامنتها طوری است که یکسری کاربران ازوی به خاطر این کامنتها عذرخواهی کرده‌اند.

از دیشب که شایعه انتخاب الکساندر نوری به عنوان سرمربی استقلال سر زبان‌ها افتاده، صفحه اینستاگرام سرمربی اسبق وردبرمن، میزبان کامنتهای اعتراض‌آمیز برخی هواداران استقلال شده است و آنها با ادبیات‌های متفاوت به نوری توصیه کرده‌اند که هر چه زودتر حضور احتمالی‌اش در استقلال را تکذیب کند و راهی تهران نشود چرا که نیمکت استقلال فقط باید به استراماچونی برسد و اگر قرار باشد او هدایت آبی‌ها را به عهده بگیرد، باید منتظر عواقبش هم باشد.
زیر آخرین پست اینستاگرامی نوری که عکسی از او و مهدی مهدوی‌کیا است، بیشتر از 6500 کامنت منتشر شده و لحن برخی از کامنتها طوری است که یکسری کاربران از نوری به خاطر این کامنتها عذرخواهی کرده‌اند.
از طرف دیگر، از دید برخی هواداران استقلال، نوری می‌تواند گزینه خوبی برای هدایت تیم محبوبشان باشد و به همین دلیل به او پیغام داده‌اند که منتظرند هر چه زودتر او را در تهران ببینند.
حالا همه منتظرند ببینند که تکلیف نیمکت استقلال بعد از پایان مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا چه خواهد شد. آیا سعادتمند می‌تواند استراماچونی را برگرداند یا بالاجبار سراغ گزینه‌های دیگر مثل نوری خواهد رفت.