اشتباه هایت را پاک کن، پستهایت را نه/ حسینی حالا یک رقیب قدرتمند دارد

دروازه استقلال با آمدن رشید مظاهری بیمه شد منتها با این پیش شرط که حسینی گوی رقابت را در مستعطیل سبز دنبال کند نه در تلفن همراهش!!

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، پست شماره یک در فوتبال از اهمیت خاص و ویژه‌‌ای برخوردار است. اکثر اهالی فوتبال بر این باورند که برخورداری از یک دروازه‌بان شش دانگ نیمی از موفقیت هر تیمی را تضمین میکند.این مورد اما در ارتباط با تیمهای بزرگ و پرطرفدار از اهمیت بیشتری برخوردار میشود.فشار روانی در تیمهایی که هوادار دارند و فضای رسانه‌ای بر آنها تمرکز بیشتری دارد، مسلما از تیمهای دیگر بیشتر است.این فشار البته بر پست شماره یک تاثیر روانی بیشتری نسبت به سایر بازیکنان میگذارد.

دعوا بر سر دروازه استقلال

احمدرضا عابدزاده مثال بسیار خوبی در این ارتباط است.وی سالها حفاظت از سنگر سرخابی ها و تیم ملی کشورمان را بر عهده داشت.برای عابدزاده، ویژگیهای روحی _ روانی مثل خونسردی و اعتماد به نفس از فاکتورهای فنی وی اهمیت بیشتری داشت.در واقع خونسرد بینظیر عقاب آسیا باعث میشد تا تواناییهای فنی او به چشم بیاید.جمع کردن سانترهای مواج با یک دست نتیجه اعتماد بنفس بالای عابدزاده بود.
سنگر سرخابی ها در سالهای گذشته و طبق اخبار منتشره، محل دعواهای پیدا و پنهان سنگربانان بود.این مورد اما در استقلال و طی یک دهه اخیر بیشتر به چشم آمد.یک پای ماجرا هم البته سبد مهدی رحمتی بود.از ماجراهای وی با وحید طالب لو گرفته تا دعوایش با محسن فروزان و آخر سر اختلافش با سید حسین حسینی همواره سوژه رسانه‌های ورزشی بود.از ابتدای امسال اما با رفتن رحمتی به مشهد، سید حسین حسینی یکه تاز قفس توری آبی ها شد.وی رکورد تعداد کلین شیت را زد و درون قفس توری آبی ها بی رقیب بود.همین موضوع اما باعث شد تا شاهد افت فنی که به موازات آن کاهش اعتماد بنفس را برایش به همراه آورد بودیم.

قفس توری آبیها با آمدن رشید بیمه شد

حالا استقلال بر این باور است که برای مسیر سخت پیش رو نیاز به یک رقیب برای حسینی احساس میشود. رشید مظاهری سنگربان ملی پوش تراکتور سازی تبریز به استقلال آمد.شبی که خبر آمدن مظاهری در فضای رسانه‌ای پخش شد، واکنشی غیر حرفه ای از حسینی سر زد.وی در پیج شخصی خود تمامی پستهایش را پاک کرد تا به نوعی به حضور رقیب قدرتمندش واکنش نشان داده باشد.حسینی حالا رقیبی به مراتب قدرتمند تر از رحمتی را کنار دست خود میبیند.سنگربان استقلال باید به این باور برسد که برای حفظ جایگاهش باید از فضای مجازی دور شده و دل به تمرین بدهد، کمااینکه خوب میداند که شماره یک استقلال را در زمین مسابقه و تمرین مشخص میکنند.
دروازه استقلال با آمدن رشید مظاهری بیمه شد منتها با این پیش شرط که حسینی گوی رقابت را در مستعطیل سبز دنبال کند نه در تلفن همراهش!!

? علیرضا دهقانی

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید:
دردسر جدید استقلال/ پیگیری فسخ یک طرفه دو بازیکن
عارف غلامی: نمی خواهم به استقلال فشار بیآورم/ ماه پیش گفتم پیشنهاد خارجی دارم
کاپیتان تیم ملی از تور استقلال لیز خورد!
استقلال رسما محروم از نقل و انتقالات/ تکلیف مظاهری و دیگران چه خواهد شد؟
ممنوع الخروجی بازیکن استقلال در لیگ قهرمانان کار دستش می دهد!
کودتای استقلال علیه جدایی طلبان