نامجو مطلق:‌ امیدوارم استراماچونی برگردد/ تیم کامل نشود؛ در استقلال نمی مانم!

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: حتی اگر یک بازیکن هم جدا شود، نمی‌توانم در استقلال بمانم و قرار نیست در این راه فقط ما قربانی شویم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، مجید نامجو مطلق، سرمربی تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: من با فرهاد مجیدی به استقلال آمدم و این طبیعی بود که وقتی فرهاد تصمیم به جدایی گرفت، من هم از حضور در استقلال کناره‌گیری کنم تا دست باشگاه برای انتخاب سرمربی باز باشد یا اینکه مجیدی دوباره روی نیمکت بنشیند. حتی در این شرایط بسیاری از پیشکسوتان عزیز استقلال با من صحبت کردند که در تیم بمانم ولی بنا بر اصولی که خودم باید رعایت می‌کردم این کار امکان‌پذیر و اخلاقی نبود. 

تیم کامل نشود؛ نمی مانم!

وی ادامه داد: این را هم باید در نظر گرفت که در لیگ قهرمانان باید هر سه روز یک بار بازی کنیم و نیاز به بازیکنانی آماده و سرحال داریم. اگر تیم امروز کامل نشود دیگر کاری از دست من ساخته نیست و شرایط همکاری وجود نخواهد داشت. قرار نیست در این راه فقط ما قربانی شویم. هواداران خاطرات خوبی از این مربی در ذهن دارند. اگر هدف باشگاه بازگرداندن استراماچونی است، پس امیدوارم این اتفاق رخ دهد. من همیشه آرزو دارم استقلال در بهترین وضعیت قرار بگیرد.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید:
برهانی: علی کریمی فقط برای استقلال بازی می کند/ گزینه ۱، ۲ و ۳ سعادتند، استراماچونی است
پورحمیدی برای استقلال شرط و شروط گذاشت
شوک به استقلال/ پورحمیدی فسخ کند، آبی ها از آسیا حذف می شوند
غفوری: علی کریمی را نگه می دارم/ بازگشست استراماچونی به سود استقلال است
نقره داغ نمایندگان ایران در آسیا/ استقلال و شهرخودرو بی بهره از بازیکنان جدید