لیگ ملت های اروپا| تکرار فینال جام جهانی/ مدافع عنوان قهرمانی در مصاف با سوئد

۴ دیدار مهم در هفته دوم لیگ ملت های اروپا امشب برگزار خواهد شد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،  هفته دوم رقابتهای لیگ ملت های اروپا در سطح A امشب با برگزاری ۴ دیدار مهم به پایان خواهد رسید.

?سه‌شنبه ۱۸ شهریور ماه
? ورزشگاه: کینگ بودوین
? ساعت ۲۳:۱۵
داور: سردان یووانوویچ صربستان
گروه دوم
?? بلژیک مقابل ایسلند??

شیاطین سرخ اروپا در اندیشه دومین پیروزی

تیم ملی فوتبال بلژیک که موفق شد در اولین دیدار خود با نتیجه دو بر صفر دانمارک را در شهر کپنهاگ شکست دهد حالا در خانه و در دومین بازی خود در لیگ ملتهای اروپا تیم سختکوش ایسلند را در مقابل خود میبیند.ایسلند در اولین بازی خود تا ثانیه های پایانی بازی با نتیجه مساوی بدون گل انگلستان را متوقف کرده بود اما پنالتی دقیقه ۹۱ رحیم استرلینگ باعث پیروزی ۳ شیرها در آن دیدار شد.
روبرتو مارتینز سرمربی اسپانیایی بلژیک به لحاظ برخورداری از بازیکنان طراز اول هیچ کمبودی را ندارد.لوکاکو، هازارد و مرتنز مثلث هجومی دانمارک برای کسب ۳ امتیاز دوم برابر ایسلند هستند.در تیم ایسلند اما بودوارسون و هالفرسون پیکان خط حمله این تیم میباشند و یک سنگربان باتجربه مانند هالدورسون میتواند دژ دفاعی ایسلند را مقاوم کند.پیروزی در این دیدار بلژیک را ۶ امتیازی میکند و برای ایسلند کسب امتیاز در این بازی حیاتی بنظر میرسد.بلژیک در سومین بازی خود در خانه انگلستان بازی میکند و ایسلند در هفته سوم میزبان دانمارک است.

? ساعت ۲۳:۱۵
? ورزشگاه: پارکن استادیوم
داور: استوان کواچ از رومانی
دانمارک مقابل انگلیس

دوئل وایکینگها و ۳شیرها در کپنهاگ

دانمارک در دیدار اول خود در خانه با ۲ گل مغلوب بلژیک شد تا در هفته اول در گروه دوم قعر نشین شود.وایکینگها برای دومین هفته متوالی میزبان هستند و اینبار در برابر انگلستان قرار میگیرند.۳ شیرها در دیدار اول برابر تیم دونده ایسلند به لطف پنالتی دقیقه ۹۱ رحیم استرلینگ برابر ایسلند به ۳ امتیاز بازی رسیدند و حالا برای دومین هفته متوالی باید خارج از خانه بازی کنند.
حاشیه‌ای که بازیکنان جوان انگلستان در دیدار اول ایجاد کردند اردوی سه شیرها دا تحت تاثیر قرار داده است.با این وجود خط آتش آنها با حضور استرلینگ و هری کین قابلیت غلبه بر هر خط دفاعی را دارد.در طرف مقابل دانمارک هم با کاسپر اشمایکل با تجربه در درون دروازه و کریستین اریکسن تکنیکی در میانه میدان به قصد کسب پیروزی در مقابل انگلستان به میدان میرود.پیروزی برای ۳ شیرها آنها را در کورس رقابت با بلژیک قرار میدهد و برای دانمارک هر نتیجه ای جز پیروزی ادامه مسیر را سخت میکند.دانمارک در سومین هفته در خانه ایسلند بازی میکند و انگلستان در هفته سوم میزبان بلژیک خواهد بود.

? سه شنبه ۱۸ شهریور ماه
? ورزشگاه: استاد دو فرانس
? ساعت ۲۳:۱۵
داور: اویدئو هاتگان از رومانی
فرانسه مقابل کرواسی ??

تکرار فینال جام جهانی در استاد دو فرانس

مصاف تیمهای ملی فرانسه و کرواسی تداعی کننده فینال جام جهانی ۲۰۱۸ میباشد.خروسها در بازی اول خود در گروه ۳ لیگ ملتهای اروپا با تک گل کیلیان امباپه بر سوئد فائق آمدند و حالا در خانه پذیرای کرواسی هستند.کرواتها در اولین بازی خود در مقابل پرتغال، مدافع عنوان قهرمانی با نتیجه سنگین ۴ بر ۱ شکست بدی را متحمل شدند.
شاگردان دیدیه دشان در این بازی امباپه جوان را به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در اختیار ندارند اما تیم دشان آنقدر پر مهره هست که امثال گریزمن و ژیرو جای وی را پر کنند.کرواسی هم بازیکنانی نظیر ربیچ،پاسالیچ و کراماریچ را دارد که البته در دیدار اول نتوانستند جای امثال مودریچ را پر کنند.پیروزی برای فرانسه آنها را در کورس رقابت با پرتغال که در هفته سوم میزبانش هستند نگه خواهد داشت و کرواسی اگر میخواهد خود را از سوئد در قعر گروه جدا کند باید از این دیدار با امتیاز خارج شود.بازی سوم کرواسی در زاگرب با سوئد خواهد بود.

? ورزشگاه: فریندس آره‌نا
? ساعت ۲۳:۱۶
داور: دنی ماکلیه از هلند
?? سوئد مقابل پرتغال ??

مدافع عنوان قهرمانی در مصاف با سوئد

بهترین پیروزی هفته اول لیگ ملتهای اروپا را پرتغال در مقابل کرواسی با نتیجه ۴ بر ۱ به دست آورد.مدافع عنوان قهرمانی بدون کریستیانو رونالدو موفق به ثبت این نتیجه شد. سوئد در بازی اول خود و در خانه با گل کیلیان امباپه مغلوب فرانسه شد تا بازی دوم برای آنها بسیار حساس شود.
پرتغال حالا یکی از پر مهره ترین تیمهای ملی اروپا میباشد.امشب احتمالا کریستیانو رونالدو هم در ترکیب پرتغال به میدان برود. ژائو فیلیکس و برونو فرناندز آماده و سرحال در خدمت مدافع عنوان قهرمانی هستند و در طرف مقابل برای سوئد هم نفراتی مانند مارکوس برگ و اکدال قصد دارد در خانه برابر پرتغال با امتیاز زمین مسابقه را ترک کند.
پیروزی برای پرتغال آنها را با اقتدار در صدر جدول گروه دوم قرار میدهد و برد برای سوئد مسیر پیش رو را هموارتر میکند.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید:
نتیجه و خلاصه بازی های لیگ ملتهای اروپا
نتیجه و خلاصه بازی تیم های فوتبال هلند – ایتالیا
نتیجه و خلاصه بازی تیم های فوتبال بوسنی – لهستان