صالح مصطفوی: استقلال با این وضعیت در آسیا آبروریزی می کند

مربی تیم فوتبال استقلال گفت : در آن زمان تیم در شرایط بحرانی قرار داشت و خود مجیدی از ما خواست برای بازی های آسیایی کنار تیم باشیم. حتی صحبت های مجیدی با ما طولانی شد و نمی خواستیم درخواست او را قبول کنیم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، صالح مصطفوی، مربی تیم فوتبال استقلال اظهار داشت:با وجود اینکه با مجیدی نیامده بودم، در رختکن با بازیکنان خداحافظی کردم. در کادرفنی استقلال آنقدر دوستی وجود داشت که از نظر معرفتی ما هم باید می رفتیم که همین کار را هم کردیم. در آن زمان تیم در شرایط بحرانی قرار داشت و خود مجیدی از ما خواست برای بازی های آسیایی کنار تیم باشیم. حتی صحبت های مجیدی با ما طولانی شد و نمی خواستیم درخواست او را قبول کنیم. مجیدی به ما گفت هرکسی بیاید شناختی ندارد و ممکن است باعث ضربه خوردن تیم شود.مجیدی استقلالی است و منافع تیم برایش بسیار مهم است.

من و بهزاد غلامپور بدون قرارداد قبول مسئولیت کردیم

وی افزود :دیروز با 13 نفر تمرین کردیم که شاید سه چهار نفر از آن ها بیشتر از 20 درصد از بازی ها را برای ما به میدان رفته بودند. اگر این شرایط امروز هم ادامه داشته باشد، استقلال با این وضعیت در آستانه یک آبروریزی بزرگ در آسیا قرار دارد و با این شرایط زنگ تفریح می شویم. در مورد این حرفی که می زنم شک نکنید.من و بهزاد غلامپور بدون قرارداد قبول مسئولیت کردیم و به خاطر عشق به استقلال هیچ توقعی هم نداریم ولی واقعا هواداران انتظاری برای نتیجه گرفتن نداشته باشند چون خودتان می دانید شرایط به چه شکلی است.

انتهای پیام /

بیشتر بخوانید :
مصطفوی: تغییر تاکتیک استقلال حرکتی رو به جلو است
مصطفوی : دیاباته از نظر بدنی عقب است
مصطفوی : از سلامت مردم صحبت می کنیم اما متهم به ترسو بودن می شویم + فیلم