پرسپولیس و آخرین تلاش ها برای حفظ علیپور

علی علیپور مقدمات سفر به پرتغال و حضور در ماریتیمو را انجام داده است اما به پرسپولیس گفته است تا فردا به وی مهلت فکر کردن بدهند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،پس از مذاکرات مجدد باشگاه با علی علیپورعلیپور، او برای پاسخ نهایی به باشگاه تا فردا (چهارشنبه، ١٩ شهریور) صبح فرصت خواست. تنها شک علیپور برای تصمیم نهایی پیشنهاد خارجی اش است. علیپور مقدمات سفر به پرتغال را هم فراهم کرده بود و به همین دلیل برای تصمیم گیری نهایی ساعاتی دیگر فرصت خواسته است.

باشگاه پرسپولیس درصدد تهیه بلیت قطر برای علیپور بود که این بازیکن از باشگاه خواست تا فردا صبح صبر کند. نام علی علیپور در لیست پرسپولیس برای بازی های لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد و باشگاه برای انجام کارهای سفر به قطر، منتظر پاسخ نهایی علیپور است. با توجه به تخفیف دوباره علیپور و موافقت با خواسته های این بازیکن در آخرین مذاکرات، به نظر می رسد مانعی بر سر راه ماندن علیپور در پرسپولیس نباشد

مهدی رسول پناه و تیر آخر برای شکار علیپور!

ضمن تشكر فراوان از آقای عليپور كه در پرسپوليس فعاليت كردند در چند روز گذشته خود من چندین بار با علیپور تماس گرفتم اما موفق نشدم او را پیدا کنم. قبلاً بعضی از مذاکرات از طریق وکیل ایشان انجام می‌شد و به همین دلیل ما به وکیل آقای علیپور هم پیغام داده‌ایم که منتظر پاسخ او به پیشنهاد پرسپولیس هستیم

ما اسم علیپور را در فهرست آسیایی تیم هم رد کرده‌ایم و برای رضایت هواداران مبلغ پرداختی باشگاه را هم به رقم پیشنهادی این بازیکن نزدیک کردیم اما فعلا جوابی از او نگرفته‌ایم.

انتهای پیام/