ندای قلب نادری آبی است یا قرمز ؟

اولین شرط برای صدور رضایتنامه این بازیکن توافق با محمد نادری است و آنها حاضرند با تیمی برای صدور رضایتنامه وارد مذاکره شوند که توانسته باشد نظر این مدافع چپ پا را به خودش جلب کند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،تیم کورتریک به پرسپولیسی‌ها اعلام کرده که برای جدایی نادری مانعی وجود ندارد و آنها به این بازیکن در فصل آتی نیازی ندارند اما آنها در صورتی می‌توانند این بازیکن را در اختیار پرسپولیس قرار بدهند که مدیرانش بتوانند رضایتنامه قطعی و دائمی نادری را بگیرند.

استقلال برای محمد نادری به تیم کورتریک بلژیک نامه زده و شرایط انتقال را جویا شده باشگاه بلژیکی در پاسخ به تیم‌های خواهان، اعلام کرده که اولین شرط برای صدور رضایتنامه این بازیکن توافق با محمد نادری است و آنها حاضرند با تیمی برای صدور رضایتنامه وارد مذاکره شوند که توانسته باشد نظر این مدافع چپ پا را به خودش جلب کند.

تیم کورتریک به پرسپولیسی‌ها اعلام کرده که برای جدایی نادری مانعی وجود ندارد و آنها به این بازیکن در فصل آتی نیازی ندارند اما آنها در صورتی می‌توانند این بازیکن را در اختیار پرسپولیس قرار بدهند که مدیرانش بتوانند رضایتنامه قطعی و دائمی نادری را بگیرند.

پرسپولیسی‌ها با کورتریک تفاهمنامه‌ای دارند که نشان می‌دهد این بازیکن باید سرخ‌ها را در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا همراهی کند و بعد از آن می‌تواند برای انتخاب تیم فصل آینده‌اش تصمیم‌گیری کند.

انتهای پیام/