گله های آقای خاص از بخشیده شدن سیتیزن ها

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی تاتنهام معتقد است تیم او شانسی برای خرید لیونل مسی ندارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه ، ژوزه مورینیو سرمربی تیم فوتبال تاتنهام یکی از افرادی بود که هنگام بخشیده شدن حکم محرومیت منچسترسیتی از سوی دادگاه عالی ورزش به این تصمیم اعتراض کرد. سرمربی پرتغالی مدعی شد اگر سیتیزن ها مسی را جذب می کردند مرتکب تخلف شده بو.دند و باید محروم می شدند و اگر این اتفاق رخ نداده، پس دیگر جریمه 10 میلیون پوندی چه معنایی دارد.

طعنه تاتنهام به سیتیزن ها

همچنین وقتی شایعات جدایی لیونل مسی از بارسلونا مطرح شد، شایعات پیرامون انتقال مسی به منچسترسیتی قوت گفت و بسیاری معتقد بودند سیتیزن ها دوباره در حال ارتکاب به تخلف هستند. حالا ژوزه مورینیو به این موضوع اشاره داشته و مدعی شد تیمی مانند تاتنهام امکان جذب بازیکن گرانقیمتی مانند لیونل مسی را ندارد.

ژوزه مورینیو در همین خصوص اظهار نظر جالبی داشت و گفت: “احتمال جذب لیونل مسی؟ من او را برای انتخاب ترکیب 11 نفره برتر خود می خواهم، اما انتقال این بازیکن به تاتنهام شدنی نیست. ما به قوانین فرپلی مالی در باشگاه تاتنهام احترام می گذاریم. لیونل مسی اکنون که به کار شد بارسلونا ادامه داد اما او فقط می تواند راهی تیمی شود که برای این قوانین احترامی قائل نیست، پس قطعا این گزینه تاتنهام نخواهد بود.
جالب تر اینکه فصل آینده مسی می تواند خارج از بند قراردادش به صورت بازیکن آزاد به تیم جدیدش بپیوندد و نیازی به رعایت کردن فیرپلی مالی نیست.

بیشتر بخوانید:
مجید جلالی : قلعه‌نویی می‌توانست از مورینیو بهتر باشد
تدارک مورینیو برای افراد سالمند
کمک ونگر و مورینیو به سازمان بهداشت جهانی

انتهاى پيام/