اطلاعیه فدراسیون والیبال در مورد حضور رسانه ها در لیگ برتر

 با توجه به محدودیت‌های مصوب شده در ستاد ملی مقابله با کرونا، اصحاب محترم رسانه و عکاسان، تنها درصورت داشتن کارت پوشش خبری وزارت ورزش و جوانان، مجاز به حضور در سالن مسابقات برای پوشش خبری لیگ‌های والیبال هستند.

از سوی دیگر با عنایت به پروتکل اولیه و غیررسمی اجرایی ـ بهداشتی تمرینات و مسابقات که به تایید ستاد ملی مقابله با کرونا نیز رسیده است، اصحاب رسانه و عکاسان برای پوشش خبری رقابت‌ها، ملزم به رعایت بندهای تدوین شده در بخش ویژه خبرنگاران این پروتکل هستند.

بندهای پروتکل اجرایی ـ بهداشتی خبرنگاران:

۱- برگزاری نشست خبری و یا انجام مصاحبه در محل تعیین شده برای رسانه‌ها، با رعایت مسائل بهداشتی و فاصله اجتماعی مجاز، امکان‌پذیر است.

۲- حضور خبرنگاران و عکاس‌ها (تعداد محدود) در سالن، منوط به داشتن ماسک و دستکش است.

۳- ورود کادر صداوسیما، با داشتن دستکش و ماسک امکان‌پذیر است.

یادآوری می‌شود روابط عمومی باشگاه‌ها نیز برای پوشش خبری مسابقات تیم خود، باید در نامه‌ای به امضای مدیرعامل باشگاه، نام دو نفر از عوامل خود را به کمیته برگزاری رویدادها و مسابقات فدراسیون والیبال معرفی کنند تا کارت ویژه در قالب اعضای تیم برای آنان صادر شود.

لیگ برتر والیبال مردان ایران (جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی) از فردا چهارشنبه آغاز می‌شود و رقابت تیم‌ها در دیگر لیگ‌ها شامل لیگ دسته یک مردان، لیگ برتر و دسته یک بانوان به تدریج از مهرماه سال جاری به بعد شروع خواهد شد.

بیشتر بخوانید:
پنج گزینه برای هدایت تیم ملی والیبال انتخاب شدند
لیگ برتر والیبال/ گنبدی ها در خانه از شهداب شکست خوردند
لیگ برتر والیبال/ هرازی ها در اولین قدم پیکان را در هم کوبیدند
لیگ برتر والیبال/ سپاهانی ها در اصفهان خاتم اردکان را شکست دادند
انتهای پیام/