پشت پرده حضور شجاع خلیل‌زاده در ساختمان باشگاه پرسپولیس چه بود؟

فصل نقل و انتقالات برای پرسپولیس با جذب هفت بازیکن به پایان رسید اما هواداران با حضور دو و سه باره‌ی خلیل زاده در باشگاه نگران شدند. نکته اما چه بود؟

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،  هفت بازیکن یکی پس از دیگری به باشگاه پرسپولیس آمدند و قراردادشان را با این باشگاه امضا کردند. خبرهای ضد و نقیضی از رقم های سرسام آور این بازیکنان در سایت های مختلف منتشر شد اما موردی که حقیقت دارد این است که رسول‌پناه سرپرست مدیریت باشگاه با افزایش چشم‌گیر رقم قرارداد بازیکنان، بازار نقل و انتقالات را همانند تیم رقیب بهم ریخت! رسول پناه که از آینده مدیریتی خود در فصل بعد مطلع نیست با صلاحدید خود رقم قرارداد بازیکنان را سه تا چهار برابر بیشتر کرد طوری که حالا بازیکنان با دریافتی چهار تا پنج میلیارد تومان ثبت کرده‌‎اند!

شجاع خلیل زاده که از اولین بازیکنان فصل گذشته بود که در دوران مدیریت ایرج عرب قراردادش را به مدت دو فصل تمدید کرد؛ در روزهای گذشته دو بار وارد ساختمان خیابان شیخ بهایی باشگاه شده تا قراردادش را دوباره دو سال دیگر تمدید کند اما کسی پاسخگوی او نیست و به دلیل بازرسی قراردادها فعلا از عقد قرارداد جدید خودداری شد!

مشکل شجاع چه بود؟

خلیل‌زاده پیشتر بندی را در قرارداد خود گنجانده بود که در صورت جدایی از باشگاه چیزی در حدود 350 هزار دلار به پرسپولیس باید بپردازد و بعد جدا شود. با توجه به این بند سنگین، طبعا یک باشگاه عربی برای مدافع ایرانی مبلغی بیش از 600 هزار دلار نخواهد داد و در صورتی که این بازیکن بیش از 50 درصد آن را به پرسپولیس بدهد در واقع پول زیادی برای خودش نخواهد ماند به همین دلیل خلیل زاده به باشگاه رفت تا این بند را بردارد و در عوض با یک رقم معقول قراردادش را نیز دو فصل دیگر تمدید کند اما در صورت داشتن پیشنهاد خارجی بتواند بدون پرداخت پول از این تیم جدا و به تیم دیگر ملحق شود! طبعا این موضوع باب میل پرسپولیس نیست که مدافع باکیفیت خود را رایگان از دست بدهد! باید دید در روزهای بعد از مسابقات اسیایی چه چالشی بین شجاع و باشگاه پرسپولیس رخ خواهد داد!

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید:
رسول‌پناه:موضوع برانکو، نگرانی پرسپولیس است
استوکس: پرسپولیس می‌تواند مثل یوونتوس سال‌های متوالی قهرمان شود
برانکو: تنها خواسته‌ام از باشگاه پرسپولیس «احترام» بود