اشکان دژاگه در چه صورتی به استقلال تهران ملحق می‌شود؟

یکی از پیش‌شرط‌های مهم آندره‌آ استراماچونی حضور یک بازیکن ملی‌پوش تیم ملی ایران در باشگاه استقلال است. او کسی نیست جز اشکان دژاگه که مربی ایتالیایی خواهان حضور او شده است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، هواداران استقلال روزهای پر استرسی را پشت سر می‌گذارند و مذاکره با مربی ایتالیایی و محبوب آبی ها تقریبا به پایان رسیده و همه منتظر تایید وزارت ورزش هستند تا او با عقد قراردادی جدید به استقلال بازگردد.

ماجرا از این قرار است که بعد از فسخ قرارداد یکطرفه این مربی ایتالیایی با باشگاه، به دلیل عدم تعهده به موقع در پرداخت حقوق و البته عدم شفافیت منابع مالی، حالا احمد سعادتمند در تلاش است تا او را به استقلال برگرداند تا به نوعی جلوی ضرر و زیان پرداخت غرامت را گرفته و همزمان استراماچونی را نیز به این تیم برگرداند.

شروط استراماچونی + دژاگه

نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر با فرهاد مجیدی نتایج قابل قبولی را کسب کرد اما سعادتمند که علاقه خاصی به کارهای هیجانی و غیر قابل پیش بینی در دوران مدیریت خود دارد تصمیم گرفت همزمان با مذاکره برای گرفتن تخفیف، پیشنهاد بازگشت استرا را به ایران بدهد تا حداقل تیری در تاریکی پرتاب کرده باشد. استراماچونی اغلب شرط های گذشته ی خود را در قرارداد جدید نیز مطرح کرده با این تفاوت که خواهان اشکان دژاگه نیز شده است؛ بازیکن گران قیمت حال حاضر تراکتور که همه می دانند قرارداد دلاری بسته است.

دژاگه اما طبق شنیده ها پیغام فرستاده که در صورت حضور استراماچونی حاضر است به استقلال ملحق شود اما باتوجه به باقی ماندن 2 سال از قرارداد این بازیکن و البته اخلاق حرفه ای که او دارد و مانند سایر بازیکنان نمی‌خواهد یکطرفه فسخ کند مشخص نیست مدیران باشگاه استقلال چطور می خواهند قول حضور او را تضمین کنند؟ و اینکه آیا در شرایط فعلی آنها می توانند درخواست مالی کاپیتان تیم ملی ایران را تامین کنند یا خیر؟

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید:
مهاجم مد نظر استقلال قرمز پوش شد!
حربه جدید استقلال برای دریافت مجوز حضور استراماچونی
نصرالله عبداللهی: قرار نیست استراماچونی به قطر بیاید
عضو فراکسیون ورزش: بازگشت استراماچونی به نفع بیت المال است
عبدیان قول صدور مجوز حضور استراماچونی در استقلال را گرفت!