پیش بازی هفته اول لیگ برتر انگلیس/ یادآوری گل “جهانبخش” در مصاف برایتون – چلسی

اوج هیجان با شروع مجدد فوتبال جزیره با برگزاری دیدار فولامآرسنال شروع خواهد شد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،  زنگ آغاز پریمیر لیگ انگلستان عصر امروز با برگزاری دیدار فولام _ آرسنال به صدا درخواهد آمد تا فوتبالدوستان سراسر جهان شاهد شروع مجدد یکی از جذابترین لیگهای فوتبال اروپا باشند.هفته اول رقابتهای فوتبال باشگاههای انگلستان موسوم به “پریمیر لیگ” طی ۳ روز و برگزاری ۸ دیدار به انجام خواهد رسید و البته بازی دو تیم شهر منچستر هم لغو و به تاریخ دیگری موکول شد.

مروری گذرا بر ۸ دیدار هفته اول پریمیرلیگ

فولام تازه صعود کرده در “کارون کاتیج” پذیرای آرسنال خواهد بود تا زنگ آغار لیگ جزیره را به صدا درآورد.شاگردان اسکات پارکر بعد از یک فصل دوری از پریمیر لیگ مجددا به سطح اول رقابتهای فوتبال باشگاههای انگلستان برگشتند.دو فصل قبل در آخرین تقابل فولام در خانه برابر آرسنال برد پرگل ۵ بر ۱ به سود آرسنال رقم خورد.

کریستال پالاس تیم چهاردهم فصل گذشته میزبان ساوتهمپتون تیم یازدهم فصل قبل خواهد بود.شاگردان “روی هاجسون” که فصل قبل را با ۴۳ امتیاز به پایان رساندند در آخرین میزبانی خود از ساوتهمپتون با نتیجه ۲ بر ۰ شکست خوردند.شاگردان”رالف هالزن‌هوتل” اتریشی در فصل قبل ۵۲ امتیاز کسب کردند.

لیورپول قهرمان فصل قبل پریمیر لیگ در اولین دیدار خود در فصل جدید در مقابل قهرمان فصل قبل “چمپیون شیپ” قرار خواهد گرفت.لیدزیونایتد با هدایت “مارچلو بیلسا” آرژانتینی بعد از ۱۷ فصل دوباره به سطح اول رقابتهای فوتبال باشگاههای انگلستان صعود کرد.آخرین تقابل دو تیم در پریمیر لیگ و در ورزشگاه آنفیلد در سال ۲۰۰۳ با پیروزی ۳ بر ۱ لیورپول همراه شد.

وستهام فصل گذشته با ۳۹ امتیاز در رتبه شانزدهم به کار خود پایان داد.شاگردان دیوید مویس در اولین گام در خانه پذیرای نیوکاسل هستند که فصل قبل با استیو بروس با ۴۴ امتیاز در رتبه سیزدهم به کار خود پایان داد.بازی فصل قبل دو تیم در زمین وستهام با برد ۳ بر ۲ نیوکاسل همراه شد.

وست برومویچ نایب قهرمان فصل گذشته چمپیون شیپ با هدایت “اسلاون بیلیچ ” کروات در اولین دیدار خود در فصل جدید پذیرای لسترسیتی خواهد بود که فصل قبل در پریمیر لیگ تحت هدایت “برندن راجرز” با ۶۲ امتیاز در رتبه پنجم به کار خود پایان داد.آخرین تقابل ۲ تیم در پریمیر لیگ به میزبانی وست بروم با پیروزی ۴ بر ۱ لستر در سال ۲۰۱۷ به پایان رسید.

تاتنهام با ژوزه مورینیو فصل گذشته را با ۵۹ امتیاز در رتبه ششم به پایان رساند.سفید پوشان لندنی در هفته اول امسال پذیرای اورتون هستند که فصل قبل با هدایت کارلو آنجلوتی با ۴۹ امتیاز در رتبه دوازدهم به کار خود پایان داد.دیدار فصل قبل دو تیم به میزبانی تاتنهام با شکست ۱ بر ۰ اورتون همراه شد.

شفیلد یونایتد که فصل قبل را به مربیگری “کریس وایلدر” با ۵۴ امتیاز در رتبه نهم به پایان رساند در اولین گام و در خانه پذیرای وولور همپتون خواهد بود که فصل قبل را با ۵۹ امتیاز تحت هدایت نونو اسپریتو سانتو در رتبه هفتم به پایان رساند.بازی فصل قبل دو تیم به میزبانی شفیلد با شکست ۱ بر ۰ وولوز به پایان رسید.

برایتون تیم پانزدهم فصل قبل با ۴۱ امتیاز با هدایت گراهام پاتر در مقابل چلسی به مربیگری فرانک لمپارد قرار میگیرد که فصل قبل را با ۶۶ امتیاز در رتبه چهارم به پایان رساند.دیدار فصل قبل دو تیم به میزبانی برایتون با تساوی ۱ بر ۱ به پایان رسید که گل برایتون را علیرضا جهانبخش به زیبایی هرچه تمامتر وارد دروازه چلسی کرد.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید:
نتیجه و خلاصه 2 بازی از هفته سی وششم رقابت لیگ برتر انگلیس
لیگ برتر انگلیس | منچستر یونایتد و لستر سیتی 8 گل زدند+ فیلم