نگرانی بزرگ برای سرنوشت سه ستاره پرسپولیس/ پای یک بند درمیان است

بعد از لیگ قهرمانان پرسپولیس با چالش جدیدی مواجه میشود. در این مطلب قصد داریم در موضوع نقل و انتقالات یک موضوع مهم را واکاوی کنیم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، در روزهای گذشته پس از جدایی مهدی ترابی باشگاه پرسپولیس در تلاش بود تا علی علیپور را حفظ کند اما با استفاده از بندی در قراردادش از پرسپولیس جدا شد و راهی لیگ پرتغال شد. وقتی به وضعیت به لیست بازیکنان حال حاضر نگاه میکنیم سه بازیکن دیگر با شرایط مشابه مواجه هستند و این موضوع باعث نگرانی هواداران شده است.

بند قراردادهای نوراللهی، خلیل زاده و کنعانی زادگان

احمد نوراللهی؛ شجاع خلیل زاده و محمد حسین کنعانی زادگان بندی در قراردادشان وجود دارد که با پرداخت مبالغی از حدود ۲۰۰ تا ۵۰۰ هزار دلار می‌توانند جداشوند.هر سه بازیکنان اعتراض خود را برای مبلغ قراردادشان به باشگاه اعلام کردند.

احمد نوراللهی حتی در جلسه کاپیتانها با باشگاه که چندی پیش برگزار شد شرکت نکرد و برای عزیمت به قطر از لباس متحد الشکل استفاده نکرد تا اعتراضش را نشان دهد. شجاع خلیل زاده هم در دو گفت و گو با رسانه ها نسبت به مطالباتش اعتراض کرد.

دسته گل عرب و حسن انصاری فرد

بندهایی که در مطلب بالا به آن اشاره شده در مدیریت ایرج عرب و محمد حسن انصاری فرد گذاشته شده است. به نظر می‌رسد باشگاه پرسپولیس پس از لیگ قهرمانان با چالش جدی اعتراض مواجه خواهد شد.باید دید باشگاه پرسپولیس چه راه حلی برای این بند دردسر ساز پیدا میکند.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید:
رسول‌پناه:موضوع برانکو، نگرانی پرسپولیس است
استوکس: پرسپولیس می‌تواند مثل یوونتوس سال‌های متوالی قهرمان شود
برانکو: تنها خواسته‌ام از باشگاه پرسپولیس «احترام» بود