نامجو مطلق: پنجره پرسپولیس و شهرخودرو راحت بازی می شود، استقلال نه!

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت:وضعیت استقلال مناسب وجهه باشگاه و فوتبال ایران نیست.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، مجید نامجو مطلق، سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران اظهار داشت:شرایط تیم ما خوب نیست و این برای اولین بار است که یک تیم ایرانی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا با چنین وضعیت بدی وارد مسابقات می‌شود. ما نصف تیم را در اختیار نداریم و اینجا سرپرست هم کنارمان نیست و مشکلات صدور ویزا حل نشده است، از طرفی تعدادی از مربیان را هم در اختیار نداریم و طبیعتا یک تیم با چنین وضعیتی دچار مشکل می‌شود.

وی ادامه داد: ما باید به مصاف تیم‌های قدرتمند برویم و این خیلی بد است که تیمی مثل استقلال با 14 بازیکن تمرین کند. تعدادی از بازیکنان ما در تهران هستند و دیاباته و میلیچ هم هنوز خودشان را به قطر نرسانده‌اند. طبق برنامه قبلی قرار بود آنها را از اولین روزی که اینجا هستیم در اختیار داشته باشیم اما متاسفانه این دو بازیکن هنوز به دوحه نرسیده‌اند.

انصراف الوحده

نامجو مطلق افزود: پنجره تیم‌هایی مثل پرسپولیس و شهر خودرو خیلی راحت باز می‌شود ولی چرا این اتفاق برای استقلال رخ نمی‌دهد؟ ما حتی اگر تعدادی از بازیکنان جدیدمان را هم در اختیار داشتیم، الان وضعیت بهتر بود اما متاسفانه می‌بینید که استقلال با چه شرایطی مواجه است.  ما نمی‌دانیم که آیا موضوع انصراف الوحده قطعی است یا خیر و اینجا هم کسی را نداریم تا این موضوع را پیگیری کند. ظاهرا AFC‌ باشگاه الوحده را تهدید به محرومیت و جریمه کرده ولی ما نمی‌دانیم شرایط این مسابقه چگونه است. ما باید دوشنبه و پنجشنبه برابر الوحده بازی کنیم ولی هنوز چیزی مشخص نیست.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید:
اشکان دژاگه در چه صورتی به استقلال تهران ملحق می‌شود؟
مهاجم مد نظر استقلال قرمز پوش شد!
حربه جدید استقلال برای دریافت مجوز حضور استراماچونی
نصرالله عبداللهی: قرار نیست استراماچونی به قطر بیاید
عضو فراکسیون ورزش: بازگشت استراماچونی به نفع بیت المال است
عبدیان قول صدور مجوز حضور استراماچونی در استقلال را گرفت!