مترجم سابق استراماچونی : هیچ پیشنهاد رسمی به استرا نشده است

مترجم سابق استراماچونی گفت:می خواهم به اطلاع هواداران استقلال برسانم هیچ پیشنهاد رسمی از طرف باشگاه استقلال به استراماچونی داده نشده است.

یوسف دانشیار مترجم سابق استراماچونی گفت :تاکنون هیچ پیشنهاد رسمی از سوی باشگاه استقلال برای استراماچونی ارسال نشده و مذاکرات انجام شده فقط در سطح توافقات شفاهی بوده است.این روزها اخبار تعجب برانگیزی را در مورد استراماچونی شنیده ایم و افراد مختلفی به صورت مداوم این خبرها را برای استرا می فرستند که خیلی از آنها حقیقت ندارد. از 10 روز گذشته تاکنون هیچ اتفاق جدیدی در روند مذاکرات استراماچونی با باشگاه استقلال رخ نداده است. استرا و مدیران استقلال با همدیگر مذاکره کرده اند و یک سری صحبت هایی انجام شده است که مذاکرات مثبتی بوده است. اما بعد از آن هرگز هیچ فعالیت رسمی از طرف باشگاه استقلال برای رسمی شدن قرارداد اتفاق نیفتاده است.

وی افزود: پروسه ای که در ثبت یک قرارداد باید طی شود، شامل پیش نویس قرارداد و پیشنهاد هایی است که به صورت رسمی از طرف باشگاه ارسال می شود و نمایندگان استراماچونی و مدیران استقلال روی این مسئله با همدیگر بحث می کنند. من از اینجا می خواهم به اطلاع هواداران استقلال برسانم هیچ پیشنهاد رسمی از طرف باشگاه استقلال به استراماچونی داده نشده است و اگر چه باشگاه استقلال برای بازگشت استرا به ایران ابراز علاقه کرده است ولی این درخواست رسمی و قانونی ارسال نشده است.او پیام های زیادی در اینستاگرام دریافت کرده و حتی هشتگی که برای بازگشت او در توئیتر داغ شده را دیده است. اما او دوست ندارد که با هواداران استقلال در این موضوع بازی شود و اخبار نادرست در اختیارشان قرار بگیرد.

دانشیار در پایان گفت:اصل ماجرا این چیزی است که مطرح کردم. استراماچونی برای بازگشت به ایران تمایل دارد. او اکنون در خانه اش است و دوست دارد به استقلال برگردد و با یک قرارداد جدید کارش را شروع کند اما در هر صورت این اتفاق برای استراماچونی، از سمت باشگاه استقلال رخ نداده است و اگر باشگاه بگوید که ما پول کافی نداریم و یا مشکل قانونی از طرف فدراسیون هست، استراماچونی این قضیه را درک میکند ولی موافق عدم شفافیت نیست.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید :
همسر استراماچونی با لباس شنا منجر به رفتنش از ایران شد / استراماچونی علیه نظام مصاحبه کرد
پست اینستاگرامی مدیر برنامه های استراماچونی
استقلال هیچ پیشنهاد رسمی به استراماچونی نداده است!