قلعه نویی : قانون منع جذب بازیکن و مربی خارجی بدون مطالعه بود

سرمربی تیم فوتبال گل گهر گفت :اگر قانون را اهل فن آن و با مطالعه وضع کرده باشند می‌گوییم خوب است ولی باید بپرسیم که این قانون را چه کسی گذاشته است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: یقیناً این به ضرر فوتبال ما است. شما می‌بینید بازیکنی که یک میلیاردی بود الان می‌گوید 12 میلیارد! به نظر من این قانون، قانون با مطالعه‌ای نبود.یکسال آمدند سقف قرارداد گذاشتند مثلاً آمدند جلوی چند بازیکن و مربی را بگیرند، آن زمان 18 تیم در لیگ بود و حدود 400 بازیکن بازی می‌کردند، سقف بازیکن 50 میلیونی شد 450 میلیون. این قانون هم باعث شده رقم‌ها خیلی بالا برود. آمدن بازیکنان و مربیان با کیفیت می‌توانست به فوتبال ما و لیگ کمک کند. به نظرم این قانون شاید به زودی برداشته شود.

وی در پایان گفت :قراردادم در گل گهر یکساله است. 50 میلیارد واقعیت ندارد دشمنان قلعه‌نویی از الان شروع کرده‌اند. واقعاً برای‌شان متأسفم هر کجا می‌روم این کارها را شروع می‌‌کنند. نمی‌دانم چه زمانی می‌خواهند خدا را در زندگی‌ در نظر بگیرند. بالاخره قراردادها در سازمان لیگ ثبت می‌شود. آیا غیر از این است؟

انتهای پیام/