مهاجم برجسته فوتبال زنان دنيا به تاتنهام پیوست

الکس مورگان ستاره تیم فوتبال زنان آمریکا فصل بعد با پیراهن تاتنهام به میدان خواهد رفت.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،الکس مورگان ستاره تیم ملی فوتبال زنان آمریکا با امضای قراردادی یک ساله به تاتنهام پیوست. ابتدا گفته می شد مورگان قصد دارد با قراردادی کوتاه مدت و شش ماهه به تاتنهام ملحق شود ولی در نهایت قرارداد او یک ساله خواهد بود.


مورگان بهترین گلزن تیم ملی آمریکاست و در 169 بازی ملی توانسته 107 گل به ثمر برساند. او در جام جهانی 2019 فرانسه نیز شش گل زد و یکی از عوامل قهرمانی آمریکا بود.در المپیک 2012 لندن به همراه تیم ملی زنان آمریکا مدال طلا را به گردن آویخت و به همراه تیم ملی بزرگسالان زنان آمریکا دو بار پیاپی در سال‌های 2015 و 2019 نیز جام جهانی را بالای سر برد.


پنجمین آمریکایی به لیگ انگلیس پیوست

مورگان که 7 می صاحب فرزندی دختر شد، پنحمین فوتبالیست آمریکایی است که فصل 21-2020 به لیگ انگلیس منتقل شده است. پیش از او سام مویس و رز لاول به سیتی و تابین هیث و کریستین پرس نیز به منچستریونایتد پیوسته بودند.


مورگان سال 2016 در عضویت تیم اورلاندو فایر داشت و سپس به طور قرضی در تیم المپیک لیون توپ زد. او در سال 2017 به همراه تیم فرانسوی سه گانه از جمله لیگ قهرمانان زنان اروپا، جام حذفی و لیگ فرانسه را فتح کرد. مورگان در تاتنهام پیراهن شماره 13 را به تن خواهد کرد.

انتهاى پيام/