کریمی از استقلال چقدر می‌خواهد؟

طی روزهای گذشته گمانه‌زنی‌های متعددی درباره رقم درخواستی هافبک دفاعی آبی‌ها از باشگاهش مطرح شده است. گفته می‌شود حداقل رقم درخواستی او 10 میلیارد تومان برای یک فصل بوده و البته ارقام بالاتری هم مطرح شده که معلوم نیست تا چه اندازه صحت داشته باشد.

در چنین شرایطی صحبتهای معاون ورزشی باشگاه استقلال ابهامات این ماجرا را بیشتر کرده است. مددی بدون اینکه اشاره‌ای به رقم درخواستی کریمی داشته باشد، طوری حرف زده که مشخص شود کریمی رقم بسیار بالایی از آبی‌ها طلب کرده است.
معاون ورزشی استقلال به روزنامه فرهیختگان گفته: مبالغی که بازیکنان و به‌خصوص علی کریمی می‌خواهند مبالغی کلان‌اند و جزء مبالغی نادر که قرار است در فوتبال ایران پرداخت شود.
اینکه این مبلغ نادر چقدر است، چیزی است که به جز کریمی و مدیران استقلال کسی در جریان آن نیست اما احتمالا خیلی بیشتر از تصور سعادتمند و همکارانش است چرا که مدیرعامل استقلال پیش از این گفته بود حاضر است بالاترین رقم ممکن در فوتبال ایران را به هافبک دفاعی تیمش پرداخت کند.
شنیده‌ها حاکی از آن است که او سالی ۱۵ میلیارد از استقلال خواسته و دو ساله ۳۰ میلیارد تومان پیشنهاد داده است اما سعادتمند قبول نکرده است. آخر پیشنهاد کریمی پس از تخفیف سالی دوازده و نیم بوده که در نهایت سعادتمند به کریمی اعلام می کند سالی ۱۰ میلیارد تومان بیشتر نمی تواند قرارداد ببندد و همین عامل باعث می شود تا کریمی قید استقلال را بزند.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید :
احتمال حضور علی کریمی و محمد دانشگر در قطر قوت گرفت
اگر علی کریمی تمدید کند،‌ اشکان دژاگه به استقلال می آید!
علی کریمی چاره ای جز تمدید با استقلال ندارد!