علی شجاعی:پرسپولیس بازیکنانی با قلب بزرگ دارد

بازیکن جدید پرسپولیس گفت :سیدجلال حسینی درسی به من داد که هرگز فراموش نخواهم کرد. آقا سیدجلال با آن همه عظمت، بالای ۱۰۰ بازی ملی و اسم و رسم به من گفت خوشامدی آقای شجاعی!

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، علی شجاعی، خرید جدید تیم فوتبال پرسپولیس تهران اظهار داشت:سیدجلال حسینی درسی به من داد که هرگز فراموش نخواهم کرد. آقا سیدجلال با آن همه عظمت، بالای ۱۰۰ بازی ملی و اسم و رسم به من گفت خوشامدی آقای شجاعی!با برخورد مؤدبانه آقا سید حسابی روحیه گرفتم و سر تمرین حاضر شدم.پرسپولیس با احترام به من تازه‌وارد برخورد کرد و از پیشوند آقا استفاده کرد. این یک الگوی اخلاقی برای من بود که بدانم ادب و احترام چه ارزشی در تیم پرسپولیس دارد. متوجه شدم پرسپولیس بازیکنانی با قلبی بزرگ دارد.

وی افزود :قطعاً بازیکنان که جذب شدند بازیکنان خوبی هستند که با نظر مستقیم آقای یحیی گل‌محمدی جذب شده‌اند. با آرمان رمضانی در سایپا، حامد لک و میلاد سرلک در نساجی مازندران همبازی بودم و رابطه خوبی با هم داریم. برای همه بازیکنان جدید و قدیمی پرسپولیس آرزوی موفقیت می‌کنم.حدود ۱۰ روزی می‌شود که تمرینات خودم را آغاز کردم. الان هم زیر نظر بدنساز پرسپولیس و کادر فنی کار و تلاش می‌کنم که خودم را به بازی‌های تیم برسانم و کمک کنم. خودم برای اولین بازی با پیراهن پرسپولیس ثانیه‌شماری می‌کنم.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید :
علی شجاعی: تمرکزم روی لیگ قهرمانان سپس کسب قهرمانی پنجم پرسپولیس است
علی شجاعی: اگر تیم همدل باشد می توانیم صعود کنیم
سعادتمند: استراماچونی با ولاسکو مشورت کرد، او مربی شجاعی است/ علیپور شوخی کرد!