توتونی: برای مقابله با بازیکنانی مثل حمدالله عبدالرزاق آماده ایم

مربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: بازیکنانی داریم که قابلیت های فنی بالایی دارند و جانشینان شایسته ای برای بازیکنانی هستند که غیبت دارند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، مجتبی توتونی، مربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در نشست خبری پیش از بازی با تیم فوتبال النصر در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت:ما تا حدود زیادی بازیکنان تیم النصر را رصد کرده ایم. شناخت نسبتا خوبی درباره النصر داریم و برای این چالش آماده هستیم. می دانیم النصر بازیکنان خیلی خوبی دارد. مطمئنا تمهیداتی که باید برای مقابله با بازیکنانی مثل حمدالله عبدالرزاق اندیشیده می‌شد، در نظر گرفته شده و در طول بازی این اقدامات را مشاهده خواهید کرد.

قابلیت های فنی النصر

وی ادامه داد: در این شرایط کرونایی که برای تمام تیم های دنیا است، وضعیت یکسانی برای تمام تیم ها رقم زده است. ما به همین واسطه 3 ، 4 بازیکن خوبمان را از دست داده ایم ولی بازیکنان دیگری که در اختیار داریم، قابلیت های فنی بالایی دارند و جانشینان شایسته ای برای بازیکنانی هستند که غیبت دارند. امیدوارم این ویروس به زودی از دنیا برود. این شرایط برای هر دو تیم است. ما آماده این شرایط هستیم و برنامه هایی برای آن داریم. مسلما در هر دو بازی به یک شکل بازی نخواهیم کرد.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید:
کیانی: بازی با النصر برای سپاهان مهم و حیاتی است
بازیکنان پرسپولیس : چرا سپاهانی‌ها با بویینگ رفتند؟
فهرست آسیایی النصر رقیب سپاهان اعلام شد
فهرست بازیکنان رقبای استقلال، پرسپولیس، سپاهان و شهرخودرو در لیگ قهرمانان