حسین خیرالهی: امیدواریم میزبان خوبی در مسابقات اسلالوم باشیم

رئیس هیات قایقرانی استان البرز از آمادگی ورزشکاران این هیات برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور همه رشته‌ها اعلام کرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، حسین خیرالهی در گفت‌وگو با روابط‌‌ عمومی فدراسیون قایقرانی، با اشاره به فعالیت‌های قایقرانان هیات البرز اظهار کرد: پس از اعلام فدراسیون مبنی بر آغاز فعاليت‌های ورزشی در استان‌ها، تمرينات را با رعايت پروتكل‌ها شروع  و در بخش آموزش و قهرمانی در رشته های مختلف کار را دنبال کردیم.
وی ادامه داد: دوران سختی را پشت‌سر گذاشتیم و ورزشکاران هم تا حد زیادی به لحاظ روحی افت داشتند اما تمهیدات فدراسیون برای برگزاری مسابقات قهرمانی کشور و آمادگی استان‌ها انگیزه را به بچه‌ها برگردانده و با روحیه بهتری تمریناتشان را دنبال می‌کنند.

مسابقات قهرمانی کشور اسلالوم

خیرالهی درباره حضور قایقرانان البرز در مسابقات قهرمانی کشور بیان کرد: آغاز مسابقات كشوری انگيزه‌ی بسيار خوبی در هيات و همچنين ورزشكاران به‌وجود آورده و هيجان زيادی در آنان ايجاد شده و طبعا ما در تمامی رشته‌ها حضور خواهيم داشت به علاوه اینکه ميزبانی رشته اسلالوم از سوی فدراسيون به‌ عهده داريم كه به امید خدا در پايان شهريور در رودخانه كرج ميزبان استان های كشور هستيم.
وی با اشاره به تمرینات ورزشکاران البرز اظهار کرد: تمرينات هيات در رشته‌های مختلف مطلوب بوده، تنها مورد حضور جوانان در مسابقات بزرگسال است كه البته آن را به فال نيك می گيريم و امیدواریم این مسئله باعث رشد قایقرانان بشود.
رئیس هیات قایقرانی استان البرز درباره میزبانی این هیات در مسابقات قهرمانی کشور اسلالوم گفت: از آنجايی كه هيات البرز كمتر از دو سال قبل ميزبان مسابقات قهرمانی آسيا در رشته اسلالوم بوده فدراسیون خوشبختانه اين اعتماد را به اين هيات داشته و قهرمانی كشور را به ما واگذار کرده و هيات البرز نيز با تشكر از مسئولين قطعا پاسخ مناسبی به اين اعتماد خواهد داد.

پیست برگزاری مسابقات

خیرالهی افزود: هر چند در سال جاری ما نیز تابع اجرای پروتكل هستیم و قطعا اين موضوع باعث عدم تحركات ما براي برگزاری هر چه باشكوه‌تر خواهد بود اما در حد مقدورات آماده هستیم.
وی همچنین گفت: قرار است هیات‌های استانی تا ٢٥ شهريور ماه اعلام آمادگی خود را ارسال نمايند تا برنامه‌ريزی دقيق‌تری صورت بگيرد تا برای برگزاری مسابقات در 31 شهریور و اول مهر کاملا آماده باشیم.
خیرالهی در رابطه با پیست برگزاری مسابقات نیز بیان کرد: مسابقات در همان پيست قهرمانی آسيا و با همان استاندارد برگزار خواهد و پيش‌بينی‌ های لازم در موارد فنی توسط كميته مربوط انجام شده است. هيات البرز اميدوار است كه در اين دو روز ميزبان خوبی برای همه عزيزان ورزشكار و مربی و سرپرستان و داوران باشد.