رغبتی: شجاع بند جدایی دارد اما باید مذاکره کند

عضو هیئت مدیره پرسپولیس گفت :مراحل اعزام تیم و مشکلات سربازی و … باعث شد تا فرصت لازم برای مذاکره با او صورت نگیرد و به طور قطع طی روزهای آتی در اینباره به صحبت خواهیم پرداخت.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،رغبتی عضو هیئت مدیره پرسپولیس گفت :خلیل زاده یکی از بازیکنان دوست داشتنی تیم است و متعصب هم هست. در چند روزی که درگیر مذاکره نقل و انتقالاتی بودیم که چند بار حضور یافت و نشد به طور کامل صحبت و مذاکره کنیم. با این حال مدیر برنامه ایشان آمد و یشنهاد او را گفت و صحبت صورت گرفت. به هرحال توازن و تعادل خیلی در تیم مهم است. از شجاع خواهش می کنم فرصت بدهد تا از این مرحله عبور کنیم. مراحل اعزام تیم و مشکلات سربازی و … باعث شد تا فرصت لازم برای مذاکره با او صورت نگیرد و به طور قطع طی روزهای آتی در اینباره به صحبت خواهیم پرداخت.

عضو هیات مدیره پرسپولیس با اشاره به موضوع بند فسخ قرارداد خلیل زاده گفت: دو جلسه با مدیربرنامه وی برگزار کردیم و به ما فرصت بدهید تا مجموعه را با هم ببنیم. ما یک تیم فوتبال داریم و این هفته با حوصله از طریق مدیربرنامه اش دنبال خواهیم کرد و یک سوتفاهم ابتدایی رخ داد و هیچ بحثی وجود ندارد. خلیل زاده دو فصل دیگر قرارداد دارد. البته بند جدایی هم دارد که اگر پیشنهاد برسد بتواند جدا شود و جزو شش بازیکنی است که بند فسخ دارد.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید :
رغبتی : نمیتوانیم فقط شرایط یک نفر را در نظر بگیریم
رغبتی :علیپور در فوتبال اروپا موفق خواهد بود
رغبتی:پرسپولیس همچنان علیپور را مهاجم خود می‌داند