رسول پناه: حق با برانکو است، سوء برداشت شد

مدیر عامل پرسپولیس گفت:دوست داشتیم نماینده رسمی باشگاه را به ملاقات آقای برانکو بفرستیم اما کرونا این اجازه را نداد و برهمین اساس یک فرد مورد اعتماد در عمان را نزد وی فرستادیم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،مهدی رسول پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت :دراینکه ناخواسته به آقای برانکو جفا شده و هنوز نتوانسته به صورت کامل به دستمزد خودش برسد شکی نیست اما نگاه ما به این مربی با شخصیت و جنتلمن با بقیه فرق می کند. این سرمربی محترم سال ها برای پرسپولیس زحمت کشیده و جام های زیادی فتح کرده است و منظور ما هم این نبود که به صورت قطعی از وی مهلت گرفته ایم.

وی افزود: متأسفانه شیوع ویروس کرونا اجازه سفر به کشورهای دیگر را نمی دهد و این امر با دشواری هایی روبروست. دوست داشتیم نماینده رسمی باشگاه را به ملاقات آقای برانکو بفرستیم اما کرونا این اجازه را نداد و برهمین اساس یک فرد مورد اعتماد در عمان را نزد وی فرستادیم. این به معنای بی احترامی به سرمربی پرافتخار سابق پرسپولیس نیست و حتم بدانید اگر شرایط سفر مهیا بود نماینده رسمی باشگاه را به عمان اعزام می کردیم.

وی ادامه داد: هواداران پرسپولیس و همه ما اعضای این باشگاه بزرگ، آقای برانکو را دوست داریم. او خاطرات زیبا و به یادماندنی برای ما پرسپولیسی ها ساخته و قدردان همیشگی این مربی هستیم. تنها خواسته ما همانا مهلت 20 روزه است. پرداخت مطالبات آقای برانکو هم کمترین وظیفه ما در قبال وی است که ظرف دو، سه هفته آینده تسویه خواهد شد.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید:
رسول پناه می رود/ مدیر عامل سابق روی صندلی پرسپولیس
رسول پناه : از اعتبار پرسپولیس در آسیا دفاع می کنیم
رسول پناه : قراداد های امسال از سال گذشته کمتر است