خوش‌شانسی برای پرسپولیس؛ التعاون با شش ماه قبل زمین تا آسمان تفاوت دارد!

تیم فوتبال التعاون عربستان امشب در دیداری حساس به مصاف پرسپولیس می‌رود. اما حال و روز این تیم با شش ماه قبل زمین تا آسمان متفاوت است!

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه ، تیم فوتبال التعاون پیش از شروع ویروس کرونا شرایط خیلی خوبی داشت و در جایگاه ششم لیگ عربستان قرار داشت و با دو برد پیاپی در گروه خود در لیگ قهرمانان مقابل شارجه و الدحیل صدرنشین این گروه شد. بعد از ویروس کرونا اما این تیم از شش مسابقه خود پنج دیدار را شکست خورد و در آستانه سقوط به دسته پایین تر لیگ عربستان قرار داشت. با این حال یک برد در شش مسابقه آخر خود کسب کرد و در لیگ یک ماندگار شد.

در فصل نقل و انتقالات نیز ریخت و پاش خاصی نکردند و با جذب دو بازیکن خارجی سعی کردند خط حمله خود را تقویت کنند. تیم فوتبال التعاون عربستان با زوج دیوک، مهاجم استرالیایی خود و ایاگوی برزیلی در نخستین بازی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف پرسپولیس ایران می‌رود.

افت التعاون به سود شاگردان یحیی

التعاون عربستان که در آستانه سقوط به لیگ دسته اول باشگاه‌های این کشور قرار داشت، در 7 بازی اخیر خودش شش شکست داشته و در بدترین شرایط ممکن به لیگ قهرمانان آسیا بازمی‌گردد. این افت محسوس در رقیب عربستانی می‌تواند خبر خوبی برای شاگردان یحیی گل محمدی باشد تا با گذر از التعاون در دو دیدار پیش رو، راه را برای صعود خود هموار کنند.

سرخ پوشان تهرانی تاکنون ۱۸ بار مقابل رقبای عربستانی به میدان رفته‌اند که در این بین شرایط برابری بین آنها و حریفان سعودی شان بر قرار بوده است. آنها ۶ پیروزی، ۶ تساوی و ۶ شکست را مقابل عربستانی‌ها تجربه کرده‌اند، اما تاکنون با التعاون روبرو نشده‌اند.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید:
گل محمدی: شک نکنید پنجمین قهرمانی پرسپولیس را کسب می کنیم
پیوس: علیپور و ترابی بودند اما پرسپولیس آل کثیر و رمضانی را دارد
استقلال و پرسپولیس در خطر حذف از لیگ های داخل کشور توسط AFC
پخش زنده بازی تیم های پرسپولیس و التعاون امروز سه شنبه ۲۵ شهریور + ترکیب احتمالی