تمجید گری نویل از ستاره مصری لیورپول

گری نویل با ستایش از محمد صلاح ستاره لیورپول او را ستاره ای در حد کریستیانو رونالدو و وین رونی دانست و گفت ستاره مصری سطحی بالاتر از سادیو مانه دارد.

 به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، گری نویل اسطوره منچستریونایتد از محمد صلاح ستاره گلزن لیورپول ستایش کرده و او را در حد و اندازه بزرگانی مثل کریستیانو رونالدو و وین رونی دانست. نویل همچنین مدعی شد صلاح در حال حاضر در لیورپول همتا ندارد و بالاتر از ستاره‌های دیگر این تیم مثل سادیو مانه می‌ایستد.

گری نویل در مصاحبه با اسکای اظهار داشت: ” من به عنوان کسی که می‌تواند با نگاه غیر جانبدارانه به صلاح نگاه کند می گویم او در زمین یک قاتل تمام عیار است. صلاح من را به یاد زوج مرگبار رونالدو – رونی در اواسط دهه اول قرن جاری می اندازد. در حال حاضر صلاح و مانه زوجی مثل آنها هستند”.

ستاره سابق یونایتد در ادامه گفت: ” به نظر من صلاح در نهایت در سطحی بالاتر از مانه می‌ایستد. چون مانه بازیکن بزرگی نیست. البته مانه به اندازه وین رونی بزرگ است ولی صلاح سطحی مثل کریستیانو رونالدو دارد و سطح ستاره‌های مثل آن ها از هر فوتبالیست دیگر بالاتر است. آنها ذهنیت و هوشی دارند که از هر ستاره دیگری متمایزشان می‌کند”.

انتهای پیام/