داور عمانی مهربان با عربستانی‌ها و ترس پرسپولیسی‌ها از قضاوت جانبدارانه‌ی او!

داور عمانی؛ دیدار امشب پرسپولیس و التعاون را سوت خواهد زد و از همین حالا ترس هواداران پرسپولیس از سوت‌های او شروع شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه؛ پرسپولیس و التعاون از مرحله سوم دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا امشب در دوحه به مصاف یکدیگر می روند. پرسپولیس از دو مسابقه قبلی خود یک امتیاز و التعاون شش امتیاز را کسب کرده اند. شاگردان یحیی در این مسابقه سخت به دنبال کسب سه امتیاز هستند تا شرایط صعود و شانس خود را برای رفتن به مرحله بعدی افزایش بدهند.

خبر بد اما انتخاب داور عمانی برای این مسابقه است که پرسپولیسی ها اصلا از او خاطرات خوبی ندارند! احمد الکاف همان داوری است در فصل 2018 رقابت های لیگ قهرمانان آسیا دیدار سرخ پوشان در برابر الهلال در بازی برگشت  را قضاوت کرد.

پرسپولیس در دیدار رفت با دریافت 4 گل از تیم قدرتمند الهلال خورده بود  برای جبران در بازی برگشت امید زیادی داشت و در شرایطی که با تک گل گادوین منشا از حریف خود جلو افتاده بود، در دقیقه ۳۰ احمد الکاف داور عمانی برخورد محمد انصاری با مهاجم الهلال که  بیرون از  محوطه جریمه پرسپولیس رخ داده بود را پنالتی به سود الهلالی ها اعلام کرد و در حالی که  یک پنالتی مسلم روی امیری را نادیده گرفته بود و گل آفساید الهلالی ها را مردود اعلام نکرد،  قضاوت نامتعادلی را برای پرسپولیسی‌ها  داشت تا در نهایت پرسپولیس نتواند به مرحله بعد صعود کند.

ژاوی: الکاف قضاوت بحث برانگیزی داشت!

این داور عمانی حتی صدای ژاوی و تیم السد قطر را نیز در آورده است. در دیدار نیمه نهایی فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا، السد و الهلال عربستان در مرحله نیمه نهایی با یکدیگر رو به رو شدند که در نهایت این تیم الهلال بود که توانست با کسب تساوی یک بر یک در مجموع دو دیدار به فینال راه پیدا کند. در این مسابقه الکاف با قضاوت عجیب و باورنکردنی بغداد بونجاح و اسماعیل دو بازیکن السد را از زمین مسابقه اخراج کرد که در نهایت بازهم به سود الهلال عربستان سوت زده شد. ژاوی در پایان مسابقه گفته بود اگر قضاوت داور عمانی اینقدر عجیب نبود ما می توانستیم از سد الهلال عبور کنیم ولی داور این اجازه را به ما نداد که بازی خودمان را بکنیم!