متین کریم زاده: قائدی گفت بیا استقلال،موفق می شویم

کریم زاده گفت :مهدی با توجه به تجربه حضوری که در استقلال داشت یکی از کسانی بود که بااو مشورت کردم. او به من گفت به استقلال بیا تا با هم روزهای خوبی را پشت سر بگذاریم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،متین کریم زاده بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران گفت :مهدی قائدی بازیکن باکیفیت و قابلیت بالایی است. من و مهدی همشهری هستیم و از بچگی در تیم های پایه باهم بازی می کردیم. در شاهین از نونهالان تا نوجوانان هم تیمی بودیم و قطعا برای حضور در استقلال نیاز به مشورت داشتم. مهدی با توجه به تجربه حضوری که در استقلال داشت یکی از کسانی بود که بااو مشورت کردم. او به من گفت به استقلال بیا تا با هم روزهای خوبی را پشت سر بگذاریم.

کریم زاده ادامه داد: قطعا برای پیشرفت و موفقیت تیم و خودم همه تلاشم را می کنم. امیدوارم بتوانم در پست خودم مثمرثمر باشم و دل هواداران را شاد کنم. به امید خدا و تلاش بچه ها و درایت کادرفنی و زحمات کادر مدیریتی باشگاه سعی می کنیم استقلال را به جایی که استحقاقش است، برسانیم. همه ما به آینده خوب استقلال امیدواریم.قطعا دوست داشتم در این شرایط حساس در لیگ قهرمانان کنار تیمم باشم ولی قسمت نبود. انشاالله صعود که کردیم، با نظر محترم کادرفنی از دور بعد به تیم اضافه می شوم.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید:
بشار رسن و مهدی قایدی مورد تشویق کنفدراسیون فوتبال آسیا
مهدی قایدی : همسرم گفت در دربی باید لایی بزنی
قایدی : از یحیی گل محمد یعذرخواهی میکنم