آگین: به دنبال اجرایی شدن شرایط پروتکل های بهداشتی برای برپایی اردوها هستیم

رئیس انجمن بسکتبال با ویلچر گفت: برای برپایی اردوهای تیم ملی، شرایط اجرایی شدن پروتکل های بهداشتی را به ستاد مبارزه با کرونا ارائه می دهیم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، مهرداد آگین رئیس انجمن بسکتبال با ویلچر کشورمان در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین بیان کرد: جلسات متعددی را در خصوص نحوه برپایی رقابت های لیگ مردان و بانوان برگزار کردیم و در صورتی که بتوانیم موافقت ستاد مبارزه با کرونا در ورزش و فدراسیون را دریافت کنیم، مسابقات لیگ ۹۹ را برگزار خواهیم کرد.

وی ادامه داد: بعد از رقابت های لیگ، هدفمان برپایی جام حذفی است چرا که به شناخت استعدادهای این رشته کمک می کند و می توانیم برای تیم های ملی پشتوانه سازی کنیم. البته برای ما حفظ سلامتی ورزشکاران اولویت است.

آگین افزود: برای برپایی اردوهای تیم ملی در رده جوانان، بزرگسالان و بانوان، در حال برنامه ریزی و طراحی پروتکل های بهداشتی هستیم تا پیشنهادمان را به ستاد مبارزه با کرونا و فدراسیون ارائه دهیم و در صورت موافقت با شرایط اعلام شده بتوانیم اردوها را آغاز کنیم تا ملی پوشان تمرینات تکنیکی خود را زیر نظر مربیان پیگیری کنند.

وی تصریح کرد: سال آینده در صورتی که رقابت های بین المللی برگزار شود، مسابقات آسیا و اقیانوسیه به لحاظ کسب سهمیه بازی های پاراآسیایی ۲۰۲۲ برای ما در دو گروه مردان و بانوان دارای اهمیت است. همچنین در رده جوانان نیز تیم ملی کشورمان باید در رقابت های پاراآسیایی ۲۰۲۱ حضور پیدا کند.

رئیس انجمن در پایان گفت: امیدوارم هر چه زودتر ویروس کرونا از بین برود تا با آرامش و به دور از نگرانی برنامه های تمام رشته های ورزشی عملیاتی شود و مجدد شاهد موفقیت تیم های ملی کشورمان در رویدادهای مختلف باشیم.

اتمام پییام/

بیشتر بخوانید:

اردوی تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولین از 29 دی آغاز می‌شود

ملی‌پوش تیراندزای با کمان جانبازان و معلولین: مسابقات جهانی هلند از پارالمپیک هم سخت‌تر…

تیم ملی تیروکمان جانبازان و معلولین وارد اردو می‌شود