افشاگری رئیس ماریتیمو، راز علیپور را برملا کرد

در اواسط فصل هم ایجنت علیپور در فدراسیون دیده شد و برخی عقیده داشتند بابت طلب سال قبل از پرسپولیس شکایت کرده است که باید منتظر ماند و بعدها دید این اتفاق افتاده است یا خیر.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،پریرا رئیس باشگاه پرتغالی فاش کرد که بیش از دو ماه است با علیپور قرارداد بسته‌اند. این را همه در باشگاه میدانستند که علیپور با باشگاه پرتغالی تمام کرده است.اما با رفتن ترابی و حجم عجیب خشم هوادار نسبت به او، علیپور با مشورت با دوستانش فکر جالبی کرد؛ خودش را به باشگاه رساند و اعلام کرد “با پای خودم آمدم تمدید کنم”
به این ترتیب سعی کرد با یک رقم درشت باشگاه را مقصر و خودش را تبرئه کند. باشگاه اول به دلیل سقف قرارداد مخالفت کرد اما وقتی متوجه اصل ماجرا شد هوشمندانه اعلام کرد با رقم موافق است تا علیپور آچمز شود و ناگهان اعلام کند یک روزه قرارداد بسته است!
تمام این ماجراها فقط به دلیل ترس از خشم هواداران و البته زنده کردن طلبهای سابق بود. در اواسط فصل هم ایجنت علیپور در فدراسیون دیده شد و برخی عقیده داشتند بابت طلب سال قبل از پرسپولیس شکایت کرده است که باید منتظر ماند و بعدها دید این اتفاق افتاده است یا خیر. هرچه باشد علیپور موفق به اجرای سناریوی هوشمندانه‌اش نشد.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید :
پیوس: علیپور و ترابی بودند اما پرسپولیس آل کثیر و رمضانی را دارد
پیشنهاد نجومی تیم شهرستانی به علیپور و ترابی!
فنونی زاده: ترابی و علیپور در پرسپولیس چهره شدند و جدا شدند!