وضعيت مبهم کومان در بارسلونا

با توجه به روشن نبودن شرایط کیکه ستین، رونالد کومان هنوز رسما نمی تواند روی نیمکت بارسلونا حضور یابد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، شکست عجیب و تاریخی 2-8 مقابل بایرن مونیخ به منزله پایان کار کیکه ستین روی نیمکت بارسلونا بود. این سرمربی نه چندان محبوب بعد از شش ماه و ناکامی های فراوان از جمله حذف از لیگ قهرمانان و عدم توفیق در کسب قهرمانی لالیگا، شغل خود را در نوکمپ از دست داد و مدیران بارسلونا بلافاصله با رونالد کومان، سرمربی تیم ملی هلند به توافق دست یافتند.

اما کادناسر امروز در گزارشی عجیب مدعی شد مدیران بارسلونا هنوز رسما کیکه ستین را اخراج نکرده اند و او به صورت قانونی هنوز سرمربی بارسا محسوب می شوند. در واقع حکم اخراج رسمی این سرمربی هنوز صادر نشده و به همین دلیل رونالد کومان هنوز نمی تواند به صورت رسمی روی نیمکت بارسلونا در بازی های پیش رو حضور یابد.

چند روز دیگر فصل فوتبال در اسپانیا آغاز می شود و بارسلونا در اولین مسابقه باید به مصاف ویارئال برود. اگر این مشکل تا آن روز حل نشود، امکان حضور رونالد کومان روی نیمکت بلوگرانا وجود ندارد. به نظر می رسد مدیران باشگاه بارسلونا ابتدا باید تکلیف قرارداد کیکه ستین و غرامت های احتمالی را مشخص کرده و بعد رسما نام رونالد کومان را به عنوان سرمربی جدید به سازمان لیگ فوتبال اسپانیا ارسال کنند.

این در حالیست که سرمربی هلندی مدتی است کار خود را با جدیت آغاز کرده و هدایت بارسلونا را در دو دیدار دوستانه نیز به همراه داشته است. البته بی شک این مشکل به زودی حل می شود و هواداران بارسلونا دیگر لازم به تحمل کابوسی به نام کیکه ستین روی نیمکت تیم محبوب شان نیستند.

انتهای پیام/