چنگیز: این استقلال الشرطه را شکست می‌دهد

پیشکسوت استقلال گفت:با شناختی که از مجید نامجومطلق دارم حتم دارم الان آرامش خوبی در تیم برقرار است. مجید کلاً آدم آرامی است و این را به خوبی به تیمش هم تزریق می‌کند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،عبدالعلی چنگیز درباره دیدار یک‌شنبه شب استقلال و الشرطه و فرصت خوبی که در اختیار تیم فنی آبی‌پوشان قرار گرفته گفت:شانس صعود استقلال به بازی فرداشب الشرطه و الاهلی بستگی دارد. اگر الشرطه برنده شود خیلی بهتر است، چون در آن صورت با انگیزه‌های کمتری برای صعود روبه‌روی استقلال می‌ایستد ولی اگر ببازد یا مساوی کند آن وقت با درک این موضوع که شاید در بازی با استقلال تحت هر نتیجه‌ای صعود نکند با همه وجود بازی می‌کند.

وی افزود: در عوض استقلال فرصت خوبی دارد که بتواند با تماشای بازی هر دو تیم خودش را از هر نظر آماده رویارویی با آن‌ها کند. در واقع تیم آنالیز استقلال باید با دقت و تک‌تک بازیکنان این دو تیم را زیر نظر بگیرد و برای دیدار یک‌شنبه آینده آماده شود.با شناختی که از مجید نامجومطلق دارم حتم دارم الان آرامش خوبی در تیم برقرار است. مجید کلاً آدم آرامی است و این را به خوبی به تیمش هم تزریق می‌کند. بنابراین اگر استقلال بتواند ۸۰ درصد بازی که روبه‌روی پرسپولیس انجام داد را تکرار کند از پس هر دو تیم برمی آید و به دور بعد صعود می‌کند.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید:
عبدالعلی چنگیز : نقش دیاباته در دربی بسیار تعیین کننده است
برنامه حاجیلو برای حضور چنگیز به عنوان مدیر فنی آکادمی استقلال
چنگیز: تغییرات زیاد به استقلال ضربه زد