سعادتمند برگ برنده را به استراماچونی سپرد!

باشگاه استقلال ابتدا به استراماچونی نامه زد که قصد بازگرداندن تو به استقلال را داریم. وکیل آندره آ استراماچونی در پاسخ گفت که امکان بازگشت استراماچونی طبق قانونی که در فوتبال ایران وضع شده وجود ندارد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،طرفداری نوشت : استراماچونی حالا گله مند است که چرا باشگاه استقلال یک ماه او را معطل کرده و بعد هم پاسخی به او داده که وکیل استراماچونی در اولین نامه نگاری ها به باشگاه استقلال گفته بود. در ابتدای نامه نگاری ها وکیل استراماچونی گفت که قانون منع حضور خارجی ها وضع شده و استقلال بعد از یک ماه معطل کردن استراماچونی و آزار دادن هوادارانش پاسخ داد اجازه حضور استراماچونی صادر نشده است!

اشتباه بزرگ احمد سعادتمند
احمد سعادتمند اشتباه بزرگی مرتکب شد. شاید اگر استراماچونی در همین پنجره نقل و انتقالات با تیمی به توافق می رسید دیگر نیاز نبود استقلال خسارت سال دوم را هم به مرد ایتالیایی بپردازد. این یک ماه معطل کردن استراماچونی باعث شد تا او فصل 2020/21 را هم خانه نشین باشد و با این اتفاق تمام دستمزد و خسارت سال دومش را هم طلب کند. به گفته استقلالی ها، استراماچونی 380 هزار یورو از باشگاه طلب دارد. خود استراماچونی می گوید 520 هزار یورو طلبکار است. استراماچونی روی 520 هزار یورو مطالبه شکایت کرده و درخواست غرامت ماهیانه 50 هزار یورو، مبلغ درخواستی خود را به 900 هزار یورو برای سال اول رسانده است! فکر می کنید او 750 هزار یورو دستمزد در قرارداد سال دومش را به چه عددی می رساند؟

برگ برنده ها در دست استراماچونی
حال مدارک جدیدی تقدیم آندره آ استراماچونی شد. آخرین مدرک آن بود که بعد از مذاکرات قطر باشگاه به استراماچونی گفت دستمزدت را می دهیم، به قراردادت برگرد که مرد ایتالیایی پیشنهاد باشگاه را رد کرد. استراماچونی اعلام کرد قراردادم را یک ساله کنید، به تهران بر نمی گردم. این برگ برنده بزرگی در دست باشگاه استقلال بود اما در حال حاضر، احمد سعادتمند برای بازگشت استراماچونی نامه نگاری کرده است. استراماچونی پیشنهاد را پذیرفت و بارها اعلام کرد آماده بازگشت به تهران است. بعد از یک ماه وعده و وعید به هواداران استقلال، احمد سعادتمند به استراماچونی ایمیل داد قادر به بازگرداندن تو نیستیم! با این ایمیل برگ برنده به استراماچونی تقدیم شد. پیشنهاد بازگشت، اعلام آمادگی استراماچونی برای حضور در استقلال و سپس منتفی دانستن آن در ایمیل باشگاه استقلال برای مرد ایتالیایی، تنها برگ برنده ای نیست که تقدیم استراماچونی شد. در ایمیل باشگاه استقلال به استراماچونی گفته شده حداکثر طلب این مربی برای فصل 2019/20، 500 هزار یورو است نه 900 هزار یورو. این جمله که هیچ نیازی به بودنش در نامه نبود، ادعای استراماچونی مبنی بر طلب 520 هزار یورویی را به نوعی تایید می کند و مدرک بزرگی به دست وکلای استراماچونی برای ارائه به فیفا می دهد.

ثمره سفر به ایتالیا
ثمره سفر مدیریت استقلال به ایتالیا، تنها وعده و وعید به هواداران استقلال، آزار آن ها و درگیر حاشیه شدن تیم قبل از فینال جام حذفی نبود بلکه احتمالا استراماچونی با مدارکی که در این یک ماه جمع کرده، دستمزد دو ساله خود را بسیار بیشتر از آن چه تصور می کردیم از استقلال بگیرد!

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید:
نامه سعادتمند به استراماچونی: تو را می خواستیم اما نگذاشتند + سند
پیروز قربانی: هواداران ساده لوح مقصر قضیه استراماچونی هستند
دانشیار : استراماچونی از استقلالی ها ناراحت است