نوازی: باختیم ولی از نظر من برنده بودیم/ الاهلی از دست ما قسر در رفت

سرمربی تیم فوتبال شهر خودروگفت: در ابتدا به بازیکنان تیمم خسته نباشید می گویم. تمام داشته های ما همین هستند چون نتوانستیم از بازیکنان جدیدمان استفاده کنیم.ما یک تیم بسیار جوان هستیم و گلر امروز ما تنها 17 سال داشت.

محمدنوازی مربی تیم فوتبال شهر خودرو گفت : محمد نوازی سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو گفت:تیم ما خوب بازی کرد و فکر می کنم آنهایی که بازی را دیدند لذت بردند چون فوق العاده بازی کردیم. 4-5 فرصت خوب داشتیم که از دست رفت. تیم شباب الاهلی از دست ما قسر در رفت و شانس آورد. ما 4-5 موقعیت خوب را از دست دادیم و توپهایمان داخل دروازه نرفت.یکی از مشکلات بزرگ ما عدم استفاده از بازیکنان جدید بود. ما دوست داشتیم در اینجا حاضر شویم که بیشتر بازیکنان جوانمان را محک بزنیم و نمی توانستیم به مسابقات نیاییم.می خواستیم بازیکنان جوانمان را به آسیا نشان دهیم.امروز همه دیدند شهرخودرو از جلو بازی کرد و ما هیچ شانسی به حریف ندادیم. نه روی تاکتیک گل خوردیم و نه از روی سانتر از جناحین.

وی افزود: ما این اجازه را به بازیکنان دادیم که راحت بازی کنند، چون وقتی تیمی صعود نمی کند طبعا می تواند فوتبال بهتری به نمایش بگذارد. ما قطعا در بازی بعد نمایش بهتری نسبت به این بازی خواهیم داشت.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید:
محمد نوازی:فردا با شناخت کامل تری به مصاف الاهلی خواهیم رفت
نوازی: اشتباه داور سرنوشت بازی را عوض کرد
نوازی: شیخ دیاباته نشان داد یک جنتلمن واقعی است