سه سورپرایز یحیی گل‌محمدی برای دیدار امشب مقابل التعاون چیست؟

امشب پرسپولیس در چهارمین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا برای دومین بار مقابل التعاون عربستان قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه؛ امشب تیم فوتبال پرسپولیس می‌تواند با پیروزی دوباره مقابل التعاون شانس خود را برای صعود به دور بعدی لیگ قهرمانان آسیا افزایش دهد تا با کسب سه امتیاز در دو دیدار باقی‌مانده خود حتی بتواند سرگروه به دور بعد برود.

در دیدار اول سرخپوشان مقابل تعاون یحیی گل محمدی از پنج بازیکن جدید تیمش رونمایی کرد و همزمان انها را به زمین مسابقه فرستاد که البته انتقادات زیادی را به جون خرید اما در نهایت پرسپولیس با گل دقایق پایانی شجاع خلیل‌زاده سه امتیاز را برای خود کرد. در آن مسابقه سعید آقایی، حامد لک، احسان پهلوان، میلاد سرلک و عیسی آل کثیر به صورت فیکس در زمین حضور داشتند و رمضانی نیز در دقایق پایانی به جای عیسی وارد زمین شد.

سورپرایز یحیی برای دیدار امشب؟

شاید اولین سورپرایز یحیی نیمکت نشینی احمد نوراللهی باشد که در دیدار قبل اصلا روز خوبی را پشت سر نگذاشت. تصور این بود که کمال کامیابی نیا جاشین سرلک شود اما در تمرینات نهایی تا این لحظه مشخص شده که کمال جانشین احمد می شود تا کمربند دفاعی را محکم تر از قبل کند. در واقع با حضور کمال و نیمکت نشینی نوراللهی، همزمان دو سورپرایز را از یحیی شاهد هستیم. سومین سورپرایز که البته باب میل هواداران نیز است بازگشت سیدجلال حسینی به ترکیب اصلی است و این به معنای نیمکت نشینی حسین کنعانی زادگان خواهد بود.

در بقیه خطوط تغییراتی رخ نخواهد داد و مانند دیدار قبل بازیکنان ثابت به میدان می روند.

*سپهر خرمی