نبرد سرنوشت ساز شاگردان یحیی با تیم چغر عربستانی

بعد از برد شیرین دو روز قبل مقابل التعاون حالا بازی برگشت در فاصله کمتر از ۷۲ ساعت برگزار خواهد شد.

◾️مسابقه ای که برای پرسپولیس بسیار سرنوشت ساز است و با کسب ۳ امتیاز به رده اول یا دوم صعود خواهند کرد
اگرچه عربستانی ها با تغییر مربی با شوک روبرو شده اند و ممکن است در بازی امشب انگیزه های بالایی داشته باشند اما به نظر میرسد شانس پرسپولیس برای پیروزی بسیار بیشتر باشد.
برد بازی رفت باعث افزایش روحیه سرخها شده و حالا آنها در تلاش برای دبل کردن التعاون هستند و حرفهای مربی پرسپولیس در کنفرانس خبری پیش از بازی نیز به خوبی موید این است که سرخها انگیزه بالایی دارند.

?در جدول التعاون کماکان با ۶ امتیاز در صدر قرار داد اما شکست دربازی امشب آنها را احتمالا از جمع دو تیم برتر خارج خواهد کرد

?بنابراین التعاون که در بازی سه روز قبل محتاطانه کار را دنبال میکرد و سعی در کسب تساوی داشت ، در بازی امشب هجومی تر کار خواهد کرد و این خبر خوبی برای “سرعتی ها”ی پرسپولیس است تا با استفاده از فضاهای خالی به این تیم ضربه بزنند.

?سدریک آمیسی هافبک جنگنده و کاربلد این تیم در کنار میشل دوک مهاجم استرالیایی، دو بازیکن خطرناک التعاون هستند که بازهم در ترکیب قرار خواهند گرفت و حواس مدافعان پرسپولیس باید به آنها باشد.

?در این سمت پرسپولیس قرار دارد که به دنبال ۳ امتیاز و بالابردن شانس صعود از گروه است. شاگردان یحیی به خوبی میدانند که باخت و حتی مساوی کارشان را با اما و اگر روبرو خواهد کرد بنابراین باید با هوشیاری بالاتری در زمین حاضر شوند و با استفاده از نقاط ضعف التعاون به این تیم ضربه بزنند.

?حامد لک‌ با درخشش در بازی رفت باز هم گزینه اول یحیی برای قرار گرفتن در ترکیب است. در سمت راست کماکان نعمتی به بازی گرفته خواهد شد و آقایی هم‌ در سمت چپ به میدان خواهد رفت.

?اگر یحیی تصمیم به بازی دادن به سیدجلال حسینی نگرفته باشد باز هم شاهد زوج کنعانی و شجاع در قلب خط دفاعی خواهیم بود .

?در خط میانی هم اوضاع به همین شکل است و احتمال اینکه تغییری اتفاق بیفتد کم است . مگر اینکه عالیشاه جایگزین پهلوان شود.

?درغیر اینصورت پهلوان در کنار سرلک_نوراللهی و بشار رسن ۴ مرد خط میانی خواهند بود امیری و آل کثیر زوج خط حمله را تشکیل خواهند داد.

?ترکیب احتمالی پرسپولیس:
لک،آقایی،خلیل زاده،کنعانی زادگان،نعمتی،سرلک،نوراللهی،رسن،پهلوان ،امیری،آل کثیر

?ترکیب احتمالی:کاسیو دوس آنخوس،احمد حسن عسیری،آزودو دوسانتوس،عمر برناوی،حسن کادس،سدریک آمیسی،صدیق ال موسی،احمد منداش،عبدالله السوات،ابراهیم السهلاوی،توماس دوک

?هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا
⚽️ پرسپولیس ایران- التعاون عربستان
? جمعه 28 شهریور
⏰ ساعت 22:30