تیاگو رسما از بایرن خداحافظی کرد

بازیکن تیم فوتبال بایرن مونیخ گفت: من و خانوادم لحظات شگفت انگیزی رو این جا در شهر مونیخ، زابنر اشتراسه و البته استادیوم دوست داشتنی‌مون یعنی آلیانتس سپری کردیم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،متن خداحافظی تیاگو به این شرح بود: درسته، این سخت ترین تصمیم دوران فوتبالم بوده. تصمیم گرفتم دوران حضورم در باشگاه فوق العاده بایرن مونیخ رو به پایان برسونم، باشگاهی که تونستم در اون طی هفت سال گذشته از نظر شخصی و فنی پیشرفت کنم.
در این تیم لحظات لذت بخش، پیروزی، موفقیت و البته لحظات سخت رو تجربه کردم اما چیزی که بیش از همه بهش افتخار میکنم، اینه که به عنوان یک پسر جوانی که رویاهای زیادی داشت به مونیخ اومدم و حالا با تحقق کامل همه اونا مونیخ رو ترک میکنم. این جا یاد گرفتم چگونه به سنتی که حالا با آن خداحافظی میکنم، عشق بورزم و به اون احترام بذارم؛ Mia San Mia رو هرگز فراموش نخواهم کرد.
من و خانوادم لحظات شگفت انگیزی رو این جا در شهر مونیخ، زابنر اشتراسه و البته استادیوم دوست داشتنی‌مون یعنی آلیانتس سپری کردیم. خانواده بایرن مونیخ با من بسیار خوب رفتار کرد و همیشه به محبت داشت. تصمیم من کاملا بنا به دلایل ورزشیه. به عنوان یک بازیکن فوتبال من به چالش های جدیدی نیاز دارم تا بتونم همانطور که در این جا پیشرفت کنم، در ادامه هم پیشرفت داشته باشم. بایرن مونیخ همیشه خانه من خواهد بود، تا همیشه از تو متشکرم بایرن مونیخ!

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید :
بررسی آماری چمپیونز لیگ به بهانه قهرمانی بایرن مونیخ
جشن قهرمانی بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا + فیلم
نتیجه و خلاصه بازی تیم های فوتبال پاری سن ژرمن – بایرن مونیخ+ فیلم